Trečdalis socialinių tinklų naudotojų jais susisiektų su įmonių klientų centrais


REUTERS/SCANPIX nuotr.

Balsas.lt

2014-05-20 13:25

Ekspertai, dalyvavę Rygoje vykusiame „Adventus.lv“ surengtame tarptautiniame seminare „Klientų aptarnavimo srities naujovės“, pabrėžė, kad inovatyvių sprendimų naudojimas kontaktų centrų arba klientų aptarnavimo tarnybų veikloje yra viena iš pagrindinių veiksmingo organizacijų ir klientų bendravimo sąlygų.

Ekspertai taip pat prognozuoja, kad ateityje vaizdo ryšio (video įrašų ir interneto online) vaidmuo šioje srityje tik didės, o visi komunikacijos kanalai bus sujungti į vieną IT platformą.

Naujausių technologinių sprendimų specialistai komunikacijos procese išskyrė augantį videoryšio vaidmenį. Seminaro dalyvių apklausa parodė, kad 67 proc. respondentų svarbiausiu efektyvaus kontaktų centro darbo veiksniu laiko kelių komunikacijos kanalų integravimą, 41 proc. – klientų savitarną, o 37 proc. respondentų pabrėžė socialinių tinklų integraciją į kontaktų centrų darbą ir visapusišką (angl. multiskill) kontaktų centrų operatorių parengimą.

„30 proc. įvairių socialinių tinklų naudotojų su įmonių klientų aptarnavimo centrais mieliau susisiektų per socialinius tinklus, užuot į juos skambinę telefonu. Svarbu, kad įmonė nuolat stebėtų klientų bendravimo įpročius, įvairių komunikacijos priemonių naudojimo tendencijas ir integruotų naujus kanalus kontaktų centruose“, – teigia vienas seminaro pranešėjų, „Alcatel-Lucent“ klientų sprendimų programinės įrangos architektas, Brendanas Myganas (Brendan Meegan).

Pranešama, kad seminaro dalyviams buvo pristatyta bendra komunikacijos IT platforma „OpenTouch“, kuri sujungia geriausias tradicinio ir naujoviško klientų aptarnavimo funkcijas ir galimybes. Pavyzdžiui, joje yra funkcija leidžianti peradresuojant skambučius išsaugoti ankstesnę pokalbio temą, kai kitas į skambutį atsakęs kontaktų centro darbuotojas gali matyti pokalbio temą, o klientui dėl to nereikia kartoti savo nusiskundimų.

Tarptautinis kontaktų centro sprendimų kūrimo lyderis „Genesys“ sukūrė naujovišką platformą, kuri leidžia naudotojams patiems pasirinkti, kaip ir su kuo susisiekti, prisitaikant prie konkrečios situacijos ir komunikuoti efektyviau – pavyzdžiui, keliaujant galima prisijungti telefonu ar planšetiniu kompiuteriu. Taip ryšys tampa paprastesnis, skirtingai nei tuomet, kai kontaktų centro ryšio kanalai buvo izoliuoti, nebuvo įmanoma atpažinti kliento ir kurti bendros klientų skambučių istorijos, sakoma „Adventus.lv“ pranešime.

Close

Telefonų tendencijos: į ką atkreipti dėmesį?

 Trys mobiliųjų įrenginių milžinai – „Apple“, „Samsung“ ir „Huawei“ – vienas po kito pristatė savo flagmanus „iPhone 8 “ ir „iPhone 8 Plus“, „Note 8“ bei ...

Susipažinkite, šis mielas robotas dirba administratoriumi ir... laidotuvių kunigu

 Robotas administratorius, robotas vaikų auklė arba robotas... laidotuvių kunigas. Nors mokslinės fantastikos filmai pamažėle keliasi į realybę ir robotus sutikti galima dirbant net itin kasdienius darbus, verslininkai ramina – diena, ...

Atskleidė, kada Lietuvoje bus galima įsigyti naujuosius „iPhone 8“ ir „iPhone X“

 Vakar vakare paskelbus apie naujuosius „iPhone“ telefonų modelius, mobilieji operatoriai Lietuvoje pradėjo varžytis, kas pirmiau juos pradės pardavinėti. Vienas po kito operatoriai paskelbė tikslią pardavimo ...

Tarptautinę programuotojų dieną – 5 populiariausi stereotipai apie šios profesijos atstovus

 Intravertai, neturintys jokių socialinių įgūdžių, nuolat sukišę nosis į kompiuterio ekraną, apsikuitę trijų dienų senumo maisto pakuotėmis. Pagalvojote apie programuotojus? Šiuolaikinės pop kultūros, Holivudinių filmų ar ...

Kompiuterio monitorius ofise – į ką atkreipti dėmesį renkantis?

Norisi, jog perkant stacionaraus kompiuterio monitorių darbui, šis gaminys tarnautų pakankamai ilgai, tačiau dažnai nutinka taip, jog dėl tam tikrų funkcijų stokos šią prekę tenka keisti nauja. Į kokius monitoriaus parametrus reikėtų atsižvelgti, renkantis jį darbui ofise?

Kad kelionė neprailgtų: intelektiniai žaidimai, kuriuos privalote turėti išmaniajame

Vasara – puikiausias metas kelionėms ir naujiems patyrimams dar neatrastuose pasaulio kampeliuose. Pažinimo džiaugsmas mus praturtina kaip niekas kitas, tačiau keliaudami mes dažnai daugybę laiko praleidžiame automobilyje ar lėktuve, valandų ...

Pradedamos kanalo „TV3 Krepšinis HD" transliacijos

TV3 pradeda krepšinio čempionatui skirto HD kanalo „TV3 Krepšinis HD" transliacijas. Juo pirmą kartą Lietuvos televizijų istorijoje vaizdas bus rodomas „full HD“ kokybe. Kanalas matomas internetus adresu ...

Keturi būdai, kaip apsaugoti išmaniuosius vasaros karščių metu

Temperatūrai lauke stipriai šovus į viršų, lietuviai turėtų saugotis ne tik patys, bet ir pagalvoti apie savo išmaniuosius įrenginius. Aukšta temperatūra gali stipriai įkaitinti išmanųjį, dėl to šis gali ...

Ką daryti, kad pamestas telefonas netaptų pasaulio pabaiga?

„Širdis nusirito į kulnus“ – taip būtų galima nusakyti išgąstį, kurį patiriame supratę, kad turbūt praradome savo išmanųjį telefoną. Jungtinėje Karalystėje organizacijos „Physiological Society“ ...

Išskirti daugiausiai internete naršantys Lietuvos regionų gyventojai

Daugiausiai internetu Lietuvoje naudojasi Vilniaus miesto ir jo apylinkių gyventojai, rečiausiai – Šiaulių, Panevėžio, Utenos gyventojai. Tarp aktyviausių – jaunesnio ir vidutinio amžiaus interneto vartotojai. Tokius rezultatus ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas