Trečdalis socialinių tinklų naudotojų jais susisiektų su įmonių klientų centrais


REUTERS/SCANPIX nuotr.

Balsas.lt

2014-05-20 13:25

Ekspertai, dalyvavę Rygoje vykusiame „Adventus.lv“ surengtame tarptautiniame seminare „Klientų aptarnavimo srities naujovės“, pabrėžė, kad inovatyvių sprendimų naudojimas kontaktų centrų arba klientų aptarnavimo tarnybų veikloje yra viena iš pagrindinių veiksmingo organizacijų ir klientų bendravimo sąlygų.

Ekspertai taip pat prognozuoja, kad ateityje vaizdo ryšio (video įrašų ir interneto online) vaidmuo šioje srityje tik didės, o visi komunikacijos kanalai bus sujungti į vieną IT platformą.

Naujausių technologinių sprendimų specialistai komunikacijos procese išskyrė augantį videoryšio vaidmenį. Seminaro dalyvių apklausa parodė, kad 67 proc. respondentų svarbiausiu efektyvaus kontaktų centro darbo veiksniu laiko kelių komunikacijos kanalų integravimą, 41 proc. – klientų savitarną, o 37 proc. respondentų pabrėžė socialinių tinklų integraciją į kontaktų centrų darbą ir visapusišką (angl. multiskill) kontaktų centrų operatorių parengimą.

„30 proc. įvairių socialinių tinklų naudotojų su įmonių klientų aptarnavimo centrais mieliau susisiektų per socialinius tinklus, užuot į juos skambinę telefonu. Svarbu, kad įmonė nuolat stebėtų klientų bendravimo įpročius, įvairių komunikacijos priemonių naudojimo tendencijas ir integruotų naujus kanalus kontaktų centruose“, – teigia vienas seminaro pranešėjų, „Alcatel-Lucent“ klientų sprendimų programinės įrangos architektas, Brendanas Myganas (Brendan Meegan).

Pranešama, kad seminaro dalyviams buvo pristatyta bendra komunikacijos IT platforma „OpenTouch“, kuri sujungia geriausias tradicinio ir naujoviško klientų aptarnavimo funkcijas ir galimybes. Pavyzdžiui, joje yra funkcija leidžianti peradresuojant skambučius išsaugoti ankstesnę pokalbio temą, kai kitas į skambutį atsakęs kontaktų centro darbuotojas gali matyti pokalbio temą, o klientui dėl to nereikia kartoti savo nusiskundimų.

Tarptautinis kontaktų centro sprendimų kūrimo lyderis „Genesys“ sukūrė naujovišką platformą, kuri leidžia naudotojams patiems pasirinkti, kaip ir su kuo susisiekti, prisitaikant prie konkrečios situacijos ir komunikuoti efektyviau – pavyzdžiui, keliaujant galima prisijungti telefonu ar planšetiniu kompiuteriu. Taip ryšys tampa paprastesnis, skirtingai nei tuomet, kai kontaktų centro ryšio kanalai buvo izoliuoti, nebuvo įmanoma atpažinti kliento ir kurti bendros klientų skambučių istorijos, sakoma „Adventus.lv“ pranešime.

Close

Atraskite Lietuvą: 5 išmanūs būdai padės suplanuoti tobulą kelionę

Pastaraisiais metais Lietuvą vis dažniau atranda ne vien svečiai iš užsienio, bet ir patys lietuviai. Ir tai tikrai nestebina: šalies miestai nuolat atsinaujina bei pasiūlo įdomių atrakcijų, šalia miškų bei ežerų dygsta ...

5 geriausi telefonai, kuriuos galite įsigyti tiesiog dabar

Atėjus laikui įsigyti naują išmanųjį, tenka spręsti nemažai klausimų: kurio gamintojo, kurios serijos bei modelio, dydžio ir net spalvos įrenginį rinktis, o gal, apskritai, dar palaukti geresnio? Jei laukti nesinori, „Tele2“ ...

Išmanus kelionių planavimas: 4 programėlės, padėsiančios sutaupyti

Atėjus šiltajam sezonui, daugelis mintyse vis dažniau kuria būsimų atostogų planus. Tačiau planuoti kryptis ir įspūdžius yra daug smagiau nei išlaidas, todėl technologijų lyderė „Tele2“ siūlo į pagalbą pasitelkti ...

Atlikite testą: ar žinote, koks turi būti slaptažodis?

Jei manėte, kad jūsų „Slaptazodis123“ yra saugus, turime jus nuliūdinti: taip nėra. Programišiai nuolat naudoja šimtų milijonų vartotojų prisijungimo duomenis tobulinant slaptažodžių spėjimo technikas, kuriant programinę ...

Trys fotografavimo telefonu klaidos, skiriančios mėgėją nuo profesionalo

Kiekviena įamžinta akimirka, jei ji pateikta tinkamai, gali būti išskirtinė. Deja, kartais plika akimi matomas vaizdas stipriai pranoksta tą, kurį išvystame telefono ekrane. Nuotraukos būna „išsiliejusios“, spalvų ...

Ką daryti, kad telefone niekada netrūktų vietos?

Keliaujate ir fiksuojate vaizdus mobiliuoju telefonu, tačiau staiga iššoka įspėjimas, kad atmintis visiškai pilna? Ką daryti, kad netektų kaskart spręsti, kokį failą ar programėlę paaukoti šį kartą, pataria ...

Šis testas atskleis, ar esate priklausomi nuo savo mobiliojo telefono

Jei anksčiau buvo įprasta sakyti, kad keturkojis yra geriausias žmogaus draugas, tai šiandien turbūt drąsiai galima teigti, jog gyvūno vietą gyvenime vis labiau užima išmanieji telefonai. Be jų mes neįsivaizduojame tiek savo darbo, tiek ir poilsio, ...

Kaip nelikti be ryšio: 5 patarimai, padėsiantys taupyti telefono bateriją

 Daugelis su nostalgija prisimena laikus, kai telefonų baterijos be įkrovimo sugebėjo ištverti savaitę ar netgi dar ilgiau. Tuomet atrodė, kad tokia ilga baterijos gyvavimo trukmė yra įprasta, o bėgant laikui technologijos tik tobulės, ...

Karščiausios 2018-ųjų mobiliojo pasaulio prognozės: ko laukti?

 Mėginti nuspėti ateitį – sudėtingas darbas, ypač jei yra kalbama apie taip greitai besikeičiantį mobiliųjų technologijų pasaulį. Ko verta laukti ir tikėtis, apie ką galime pradėti svajoti ir kas keis mūsų įpročius tiek šiais ...

Į Lietuvą atvyksiančiai humanoidei Sofijai dovana: gyvenamoji vieta – Vilnius

 Pirmoji humanoidė pasaulyje, gavusi Saudo Arabijos pilietybę ir jau kalbinta daugelio didžiųjų pasaulio žiniasklaidos priemonių, atvyksta į Lietuvą. „Elektromarkt“ jau kitą savaitę lietuviams pristatys dirbtinio intelekto ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas