Tyrimas: „Maxima LT“ nusipelnė geriausios reputacijos


Roko Medonio (Fotodiena) nuotr.

Ekonomika.lt

2011-05-23 10:05

Šiemet geriausią reputaciją turinčia bendrove šalies gyventojai laiko mažmeninės prekybos tinklą „Maxima LT“ (6 proc. respondentų), nors 2010 m. ši įmonė tarp reputacijos lyderių nepateko.

Pasak viešųjų ryšių ir komunikacijos konsultacijų agentūros "BVRG Burson-Marsteller" direktoriaus Jono Blinstrubo, "Maxima LT" visada buvo stiprus nacionalinis prekės ženklas, simbolizuojantis lietuvišką verslą, tačiau dėl LEO LT skandalų ir sunkmečiu pablogėjusio požiūrio į prekybos tinklus įmonės reputacija suprastėjo. "Nuslūgus LEO LT peripetijoms ir atsigaunant šalies ekonomikai, "Maxima LT" reputacija visuomenės akyse pakilo", - sako J. Blinstrunas.

Kaip ir praėjusių metų tyrime, šiemet lyderių gretose išliko gėrimų gamintoja "Švyturys-Utenos alus" (5,4 proc.) ir mobiliojo ryšio bendrovė "Tele2" (4,5 proc.). 2010 m. tyrime geriausią reputaciją turėjusi TEO LT šiemet liko šeštoje vietoje (3,5 proc.).

Lietuvos gyventojai šiemet tarp reputacijos lyderių paminėjo "GetJar" (8 vieta) ir "Fermentą" (11 vieta) - ankstesnių metų tyrimuose aukštųjų technologijų įmonės tarp geriausių nepatekdavo.

Paprašyti įvardinti geriausią reputaciją telekomunikacijų sektoriuje turinčią bendrovę, gyventojai paminėjo "Tele2" (23,1 proc.), "Bitė Lietuva" (21,2 proc.), "TEO LT" (20,3 proc.) ir "Omnitel" (20,0 proc.). Telekomunikacijų sektoriuje konkurencija yra įnirtinga, nėra aiškaus lyderio, todėl visų bendrovių reputacijos vertinimo rodikliai yra panašūs.

Finansinių paslaugų sektoriuje gyventojai linkę teigiamai vertinti lyderius. Sąrašo viršūnėje yra komercinis bankas "Swedbank" (20,6 proc.) ir SEB (16,0 proc.), o tarp šių bankų įsiterpė didžiausia draudimo bendrovė "Lietuvos draudimas" (18 proc.). Maisto ir gėrimų kategorijoje geriausią reputaciją turinti įmonė - "Švyturio-Utenos alus" (9,3 proc.), o toliau yra kita alaus gamintoja "Kalnapilio-Tauro grupė" (6,0 proc.).

Pastaruoju metu maisto ir gėrimų rinkoje akivaizdi natūralumo tendencija - vartotojai linkę teigiamai vertinti ekologiškus, be "E" maisto priedų produktus. Tokią produkciją (alus, pienas) gaminančios bendrovės sulaukia ir geresnio institucinės reputacijos įvertinimo nei, pavyzdžiui, mėsos gamintojai.

Trečiąjį Lietuvos bendrovių reputacijos tyrimą "BVRG Burson-Marsteller" atliko kartu su rinkos tyrimų bendrove "Spinter tyrimai".

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas