Tyrimas: pusė draudimo bendrovių pranešimų skirta ekspertinei komunikacijai


Roberto Riabovo (Fotodiena) nuotr.

Ekonomika.lt

2011-01-20 10:28

Išanalizavus Lietuvoje veikiančių draudikų komunikaciją, paaiškėjo, kad beveik pusė, t. y. 48 proc., draudimo bendrovių išplatintų pranešimų pastaruoju metu buvo skirti ekspertinei komunikacijai. Tuo metu žiniasklaidą labiausiai domino šių įmonių informacija apie draudimo išmokas bei finansinius rezultatus. Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos „SIC Gallup Media“/TNS atliktas tyrimas. Jo metu paskutinį 2010 m. ketvirtį buvo analizuojama 18-os gyvybės ir ne gyvybės draudimo kompanijų pranešimai, pasirodę spaudoje, radijuje, televizijoje ir internete.

„Draudimo kompanijoms ypač svarbu, kad vartotojai jomis pasitikėtų, galbūt dėl to dažniausiai koncentruojamasi ties ekspertine komunikacija. Tokiu būdu formuojamas įvaizdis, kad draudimo bendrovė yra ne tik savo srities profesionalė, galinti komentuoti rinkos tendencijas, bet ir pasiruošusi patarti savo klientams jiems aktualiais klausimais“, – teigia „SIC Gallup Media“/TNS Komunikacijos analizės vadovas Linas Spėčius.

Didžiausio dėmesio iš žiniasklaidos priemonių pusės sulaukė pranešimai apie draudikų išmokas – kiekvienas pranešimas šia tema paskutinįjį praėjusių metų ketvirtį vidutiniškai skelbtas trylikoje žiniasklaidos šaltinių. Per minėtą laikotarpį kiekvienas draudimo kompanijos išplatintas pranešimas vidutiniškai pasiekė 675,17 tūkst. žiniasklaidos vartotojų.

Efektyviausiai žiniasklaidoje komunikuoti draudimo bendrovių finansiniai rezultatai – kiekvieno šia tema išplatinto pranešimo komunikacijos efektyvumas vidutiniškai siekė 0,582 indekso vieneto. Šis rodiklis nusako platinamų pranešimų komunikacinę vertę ir nustatomas vertinant pranešimų kiekį, toną, reikšmingumo faktorius bei apjungiant juos su žiniasklaidos priemonių vidutinės auditorijos duomenimis.

Kiekvienas draudimo kompanijos išplatintas pranešimas per pernai metų paskutinį ketvirtį vidutiniškai buvo publikuotas 8 žiniasklaidos šaltiniuose. Efektyviausiai žiniasklaidoje komunikuotos draudimo bendrovių PZU, "Ergo", „Lietuvos draudimas“, „If draudimas“ ir „BTA draudimas“ naujienos.

Vertinant žiniasklaidos priemones, kuriose dažniausiai pasirodė draudikų pranešimai, pirmauja internetas. Net 72 proc. draudimo bendrovių platintos informacijos per paskutinį praėjusių metų ketvirtį buvo publikuota skaitmeninėje erdvėje, kai 23,4 proc. teko spaudai, 4,5 proc. – radijui ir tik 0,5 proc. – televizijai.

Tyrimo metu buvo analizuojami 125 spaudos leidiniai, 16 interneto puslapių, 5 radijo stotys ir 5 televizijos kanalai.

 

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas