„Unilever“ neatmeta tikimybės įsigyti Lietuvos ledų gamintoją


REUTERS/SCANPIX nuotr.

Ekonomika.lt

2011-06-01 13:09

Šią vasarą „Unilever“ – didžiausias pasaulyje valgomųjų ledų gamintojas – pradės Lietuvos rinkoje pardavinėti savo ledus su „Algida“ prekės ženklu. Bendrovės tikslas – pasiūlyti vartotojams pasaulinį pripažinimą pelniusias valgomųjų ledų rūšis ir tapti vienu pagrindinių šios prekių kategorijos žaidėjų Baltijos šalių rinkose. Jei atsirastų tinkama investicijų galimybė, „Unilever“ neatmeta tikimybės įsigyti vietos ledų gamintoją.

Pasak Rafal Trydenski, „Unilever“ Baltijos šalių direktoriaus, bendrovei kasmet pasaulyje parduodančiai ledų už maždaug 5 mlrd. eurų, žengimas į Baltijos šalių rinkas yra ilgalaikis projektas.

„Atlikome gilią vietos rinkos, vartotojų pasirinkimą lemiančių veiksnių ir konkurencinės aplinkos analizę. Savo puikiai žinomų tarptautinių valgomųjų ledų prekės ženklų, tokių kaip „Magnum“ ar „Carte d’Or“, portfelį papildėme Lietuvos, Latvijos ir Estijos rinkoms sukurtu ekonominės klasės prekės ženklu „Big Milk“ - valgomaisiais ledais, kurie gaminami Čekijos Respublikoje”, - sakė R.Trydenski.

Pasak jo, „Unilever“ mato gerų Baltijos šalių valgomųjų ledų rinkos perspektyvų ir atidžiai išstudijavo skirtingus vartotojų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje lūkesčius, pirkimo įpročius ir požiūrį į ledus. Per metus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje vienas žmogus vidutiniškai suvalgo 6-8 litrus ledų, tad rinka turi erdvės augimui. „Palyginimui, kaimyninėse Švedijoje ir Suomijoje valgomųjų ledų vartojimas yra 30-50% aukštesnis. Pienininkystės sektorius Baltijos šalyse tradiciškai buvo ir yra stiprus, o vartotojų nusiteikimas kokybiškų valgomųjų ledų atžvilgiu yra palankus tolesniam rinkos vystymuisi“, - sakė „Unilever“ vadovas Baltijos šalims.

Lietuvoje pirkėjai galės rinktis iš daugiau nei 20 skirtingų „Algida“ valgomųjų ledų rūšių. „Algida“ ledų platintoju Baltijos valstybėse tapo Lietuvos bendrovė „Sanitex“.

„Unilever“, didžiausias pasaulyje valgomųjų ledų gamintojas, savo produkciją parduoda daugiau nei 115 pasaulio šalių. Širdies formos kompanijos prekinis ženklas („Heartbrand“) pirmą kartą buvo pristatytas 1998 metais.

Šiuo metu prekės ženklas naudojamas daugiau nei 40 valstybių, o grafinis ženklas yra vienodas visame pasaulyje. Širdies ženklu pažymėti ledai skirtingose šalyse yra vadinamas skirtingai, pavyzdžiui, Jungtinėje Karalystėje ir didžiojoje Azijos dalyje tai „Wall’s“, Vokietijoje – „Lagnese“, Švedijoje ir Suomijoje „GB Glace“, Airijoje – HB, Beneliukso valstybėse – „Ola“. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, kaip ir daugelyje Vidurio ir Rytų Europos valstybių, „Unilever“ ledai bus pristatomi „Algida“ pavadinimu.

Pernai „Unilever“ pasaulinė apyvarta siekė 44,3 mlrd. eurų, kompanijoje dirba daugiau nei 167 tūkstančiai žmonių.

 

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas