Užsienio milžinai reklamai renkasi Vilnių

(Puslapis 1 iš 3)


Fotodienos nuotr.

Giedrė Sankauskaitė / Savaitraštis „Ekonomika.lt“

2013-10-24 07:00

„Filmavimai stabdys eismą kai kuriose Vilniaus gatvėse“, „Vilniuje pirmą kartą filmuojama...“ – tokias antraštes lietuviai žiniasklaidoje pastebi vis dažniau. Ar išmoksime iš to pasipelnyti?

Neseniai Vilniuje pirmą kartą savo reklaminį klipą filmavo ir vienas vertingiausių prekės ženklų pasaulyje „Coca-Cola“. Lietuva tapo pirmąja Baltijos ir Europos šalimi, kurią šiai reklamos kampanijai pasirinko gaiviųjų gėrimų milžinė.

Mūsų valstybėje filmuotas reklaminis klipas, vos tik pasirodęs, sulaukė tarptautinio pripažinimo. Garsus JAV rinkodaros ir komunikacijos naujienų portalas „Adweek“ Vilniuje filmuotą klipą išrinko kaip dienos reklamą.

„Coca-cola“ – ne vienintelė pasaulinio garso kompanija, kuri Lietuvą pasirinko savo reklaminiam klipui filmuoti. Šiemet mūsų sostinėje savo reklamą susuko ir puikiai žinomos Vokietijos automobilių gamintojos „Opel“ bei „Volkswagen“.

„Opel Insignia“ modelį reklamuojančiame vaizdo klipe architektu prisistatantis vyras sako, kad jo dėmesį patraukia formos, detalės. Jis tvirtina, jog jam svarbi ne tik automobilio išvaizda, bet ir pastatų architektūra. Tuo metu klipe rodomi Vilniaus pastatai – Generalinė prokuratūra, Nacionalinė dailės galerija.

Akivaizdu, kad Lietuva, ypač jos sostinė, užsienio kompanijas domina kaip vieta, kurioje galima filmuoti savo reklaminį klipą. Gal tokia reklamos klipų gausa galėtų prisidėti ir prie bendro šalies įvaizdžio kūrimo?

KOMAA (Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija) valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis sako, kad toks įspūdis gali susidaryti ne tik dėl didelio žiniasklaidos susidomėjimo. Pasak jo, tai gali būti siejama ir su Lietuvos pirmininkavimu Europos Sąjungos Tarybai. „Gali būti, kad tai ir pritraukia dėmesį“, – samprotauja G. Šeputis.

Kokybės ir kainos santykis

Kompanijos „Strictly Baltic“ vadovo Martyno Mickėno teigimu, užsienio gigantus į Lietuvą lengviau prisikviesti padeda patrauklios kainos.

„Iš esmės didelės kompanijos čia atvažiuoja dėl kainos, – savaitraščiui sakė M. Mickėnas. – Geografinė padėtis jiems ne tokia svarbi.“

Pasak kompanijos vadovo, bendrovėms nėra jokio skirtumo, kur filmuoti reklamą – Serbijoje, Bulgarijoje ar Lietuvoje.

Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) eksperto Ryčio Buračo teigimu, Lietuvos reklamos kūrėjus vertina ne tik garsios užsienio bendrovės, bet ir šalys kaimynės. Pastarosios neretai tampa konkurentėmis. „Mus vertina ir kaimynai baltarusiai, ir kolegos iš Kazachstano, – sako LiMA ekspertų grupės narys. – Jei naudojamasi Lietuvos agentūrų paslaugomis, tai yra akivaizdus profesionalumo įvertinimas.“

Straipsnio puslapiai:

- Giedrė Sankauskaitė

Close

Minimalios algos kėlimo paradoksas: atlyginimai paaugs net ir didesnes algas uždirbantiems?

Trišalė taryba pritarė Vyriausybės pasiūlymui nuo kitų metų minimalią mėnesio algą (MMA) didinti 20 eurų iki 400 Eur. Tačiau ką tai reiškia didesnes pajamas uždirbantiesiems? Ekonomistai prabyla apie kainų augimo ir darbo užmokesčio ...

Norint pritraukti gamybos milžinus, Lietuvai reikia suskubti: įvardijo silpnąsias vietas

Geidžiamiausiu pastarųjų metų investuotoju laikomą Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) bendrovę „Tesla“ bandanti prisivilioti Lietuva turėtų paskubėti gerindama investicinę aplinką. „Investuok Lietuvoje“ po apsilankymo ...

Palygino lietuvišką ir švedišką pensiją: pasivyti įmanoma

 Pensijos Švedijoje vidutiniškai dešimt kartų didesnės nei Lietuvoje. Bankininkai tvirtina, kad tai lėmė stabili kaupimo sistema Švedijoje, pensijos kaupimo paslaugų kokybė ir aktyvus suinteresuotų šalių ...

Po „Lidlo“ pasiaiškinimo suglumusio Gitano Nausėdos reakcija

 Savaitės pradžioje „Lidlas“ pristatęs naują drabužių kolekciją kurtą kartu su garsiu modeliu Heidi Klum iššaukė ne susižavėjimo pilnus atodūsius, bet pasipiktinimo šūksnius. Mat lietuviai puolė lyginti kainas ...

Lietuvos bankas tikina, kad algos kils sparčiau nei kainos

 Lietuvos bankas pagerino ūkio augimo prognozę. Ekonomikos augimui įgaunant pagreitį, darbo rinkoje vis labiau jaučiama įtampa, dėl jos sparčiai didėja atlyginimai. Didesnė šiemet bus ir infliacija, tiesa, kitąmet ji turėtų gana ...

Nauji mokesčiai „pasmaugs“ likusius Lietuvoje: aiškėja, kas laukia dirbančiųjų Ekonomistas: aš pats nesitikiu pensijos iš „Sodros“

Be skambių frazių apie mokesčius ir jų reformą – tikriausiai neįsivaizduojamas nė vienas politikas ar Vyriausybė. Žinoma, tai raktiniai žodžiai ir paprasto žmogaus bei rinkėjo ausiai, laukiančiam geresnių laikų. Skambius pažadus dalinę ...

Paviešino, kurie maisto produktai Lietuvoje daug prastesnės kokybės nei Vokietijoje

 Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos atlikto tyrimą, kurio metu atskleidė, kad Lietuvoje ir Vokietijoje parduodamų žinomų gamintojų maisto produktų sudėtis skiriasi. Net 23-jų iš 33-jų tirtų – prastesnės ...

„Lidlui“ pristačius naują kolekciją – ažiotažas: kodėl ta pati prekė Didžiojoje Britanijoje pigesnė?

 Pirmadienį visose pasaulio „Lidl“ parduotuvėse pradėta prekiauti modelio Heidi Klum drauge su „Lidl“ prekybos tinklu sukurta drabužių kolekcija, tačiau akyliausieji lietuviai netruko palyginti kainas – tą patį ...

Minimalaus atlyginimo „trupinimas“ – idėjų stoka su populizmo prieskoniu

 Kalbos dėl minimalaus mėnesinio atlyginimo (MMA) didinimo netyla metų metus. Tačiau, užuot įvedę vieningą sistemą, kaip turėtų kisti MMA, politikai kone kasmet skiria šiek tiek pinigų minimalų atlygį kilstelti po truputį. Ekonomistai ...

Vaistai nuo emigracijos: tereikia „pažadėtosios“ algos?

 Lietuvai prarandant gyventojus dėl emigracijos belieka svarstyti, koks gi tas receptas, kuris Lietuvą paverstų „pažadėtąja žeme“ į kurią tautiečiai norėtų grįžti. Ir štai čia nuomonės išsiskiria. Ekonomistai teigia, ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas