Užsienio milžinai reklamai renkasi Vilnių

(Puslapis 1 iš 3)


Fotodienos nuotr.

Giedrė Sankauskaitė / Savaitraštis „Ekonomika.lt“

2013-10-24 07:00

„Filmavimai stabdys eismą kai kuriose Vilniaus gatvėse“, „Vilniuje pirmą kartą filmuojama...“ – tokias antraštes lietuviai žiniasklaidoje pastebi vis dažniau. Ar išmoksime iš to pasipelnyti?

Neseniai Vilniuje pirmą kartą savo reklaminį klipą filmavo ir vienas vertingiausių prekės ženklų pasaulyje „Coca-Cola“. Lietuva tapo pirmąja Baltijos ir Europos šalimi, kurią šiai reklamos kampanijai pasirinko gaiviųjų gėrimų milžinė.

Mūsų valstybėje filmuotas reklaminis klipas, vos tik pasirodęs, sulaukė tarptautinio pripažinimo. Garsus JAV rinkodaros ir komunikacijos naujienų portalas „Adweek“ Vilniuje filmuotą klipą išrinko kaip dienos reklamą.

„Coca-cola“ – ne vienintelė pasaulinio garso kompanija, kuri Lietuvą pasirinko savo reklaminiam klipui filmuoti. Šiemet mūsų sostinėje savo reklamą susuko ir puikiai žinomos Vokietijos automobilių gamintojos „Opel“ bei „Volkswagen“.

„Opel Insignia“ modelį reklamuojančiame vaizdo klipe architektu prisistatantis vyras sako, kad jo dėmesį patraukia formos, detalės. Jis tvirtina, jog jam svarbi ne tik automobilio išvaizda, bet ir pastatų architektūra. Tuo metu klipe rodomi Vilniaus pastatai – Generalinė prokuratūra, Nacionalinė dailės galerija.

Akivaizdu, kad Lietuva, ypač jos sostinė, užsienio kompanijas domina kaip vieta, kurioje galima filmuoti savo reklaminį klipą. Gal tokia reklamos klipų gausa galėtų prisidėti ir prie bendro šalies įvaizdžio kūrimo?

KOMAA (Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija) valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis sako, kad toks įspūdis gali susidaryti ne tik dėl didelio žiniasklaidos susidomėjimo. Pasak jo, tai gali būti siejama ir su Lietuvos pirmininkavimu Europos Sąjungos Tarybai. „Gali būti, kad tai ir pritraukia dėmesį“, – samprotauja G. Šeputis.

Kokybės ir kainos santykis

Kompanijos „Strictly Baltic“ vadovo Martyno Mickėno teigimu, užsienio gigantus į Lietuvą lengviau prisikviesti padeda patrauklios kainos.

„Iš esmės didelės kompanijos čia atvažiuoja dėl kainos, – savaitraščiui sakė M. Mickėnas. – Geografinė padėtis jiems ne tokia svarbi.“

Pasak kompanijos vadovo, bendrovėms nėra jokio skirtumo, kur filmuoti reklamą – Serbijoje, Bulgarijoje ar Lietuvoje.

Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) eksperto Ryčio Buračo teigimu, Lietuvos reklamos kūrėjus vertina ne tik garsios užsienio bendrovės, bet ir šalys kaimynės. Pastarosios neretai tampa konkurentėmis. „Mus vertina ir kaimynai baltarusiai, ir kolegos iš Kazachstano, – sako LiMA ekspertų grupės narys. – Jei naudojamasi Lietuvos agentūrų paslaugomis, tai yra akivaizdus profesionalumo įvertinimas.“

Straipsnio puslapiai:

- Giedrė Sankauskaitė

Close

Mokesčių reforma vers darbdavius perskaičiuoti algas: darbuotojai „per klaidą“ gali gauti mažiau

Sujungus darbuotojo ir darbdavio socialinio draudimo įmokas, darbdaviams teks smarkiai padidinti algą nurodytą „ant popieriaus“. Tačiau Lietuvos buhalteriai jau dabar susiduria su problemomis perskaičiuojant atlyginimus. Pasak jų, gali ...

Prekybininkai žengia naują žingsnį: siūlys nuolaidas ne vien produktams

Prekybos tinklas „Maxima“ pirmąkart Lietuvoje pristato akciją, kurios metu pigiau bus galima įsigyti ne maisto produktus, o įvairias laisvalaikio pramogas. Pasak „Maximos“ komercijos vadovės Vilmos Drulienės, beveik du ...

Į Klaipėdą žengia įmonė iš Vokietijos: sparčiai didins darbo vietų skaičių

Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos (LEZ) universaliame gamybos pastate „FlexStart“ nuo liepos įsikurs pirmasis nuomininkas – Vokietijos kapitalo elektros laidų rinkinių gamybos įmonė „Baltijos Eukutecas”, ...

Pirmojo būsto pirkimas: pasimokykite iš pirkėjų klaidų

Pavasariui įsibėgėjant šalies būsto rinka paprastai perjungia aukštesnę pavarą – nuo planų gyventojai pereina prie darbų. Tie, kuriems bent kartą gyvenime teko pirkti būstą, žino, koks kompleksiškas gali būti jo įsigijimo ...

Į Lietuvą žengia nauja skrydžių bendrovė

Jau nuo kito mėnesio skrydžius iš tarptautinio Vilniaus oro uosto į Kazachstano sostinę Astaną pradės vykdyti Kazachstano oro bendrovė „SCAT Airlines“. Valstybinis turizmo departamentas informuoja, kad Vilnius – pirmoji ...

Lietuviai veržiasi sudaryti vedybų sutartis: suglumo net ekspertai

Lietuvoje vis daugiau sutuoktinių turtinius santykius apibrėžia vedybų sutartimis. Per praėjusius metus Vedybų sutarčių registre buvo įregistruota 519 ikivedybinių ir 1 182 povedybinės sutartys, dar 77 ikivedybinės ir 310 povedybinių sutarčių ...

„Pepco“ įžengė į Kauną: skelbia, kur kels koją toliau

Šiandien Kaune prekybos centre „Savas“ (Savanorių pr. 346) atidaryta pirmoji šiame mieste mažmeninės prekybos tinklo „Pepco“ parduotuvė. Lietuvoje tai trečioji mažomis kainomis garsėjančio lenkiško ...

Išskyrė tris punktus, kaip patikrinti, ar priklausote viduriniajai klasei

Lietuvoje viduriniajai klasei save priskiria kas trečias gyventojas, nustatė „Swedbank“ atlikę gyventojų apklausą. Ekonomistų teigimu, jei žiūrėtume į oficialias pajamas, tokių lietuvių būtų daug mažiau, tačiau svarbūs dar du ...

Įvertino darbo vietos kainą Europos šalyse: Lietuvai – prizinė vieta nuo galo

Valandinė darbo vieta Lietuvoje daugiau nei 5 kartus pigesnė nei Danijoje. Ir nors ekspertai pabrėžia, kad po truputį Lietuva keičia savo veidą, kol kas vis dar esame treti nuo galo pagal darbdavių išlaidų darbuotojams dydį. Eurostatas ...

Kainų augimas slūgsta: kas brango, o kas pigo?

Lietuvos statistikos departamentas skelbia, kad per praeitą mėnesį Lietuvoje vartojimo prekių ir paslaugų kainos padidėjo 0,4 proc. Daugiausia įtakos turėjo drabužių, avalynės, tabako gaminių, alaus kainų padidėjimas bei degalų, aliejaus ir ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas