Užsienio milžinai reklamai renkasi Vilnių

(Puslapis 1 iš 3)


Fotodienos nuotr.

Giedrė Sankauskaitė / Savaitraštis „Ekonomika.lt“

2013-10-24 07:00

„Filmavimai stabdys eismą kai kuriose Vilniaus gatvėse“, „Vilniuje pirmą kartą filmuojama...“ – tokias antraštes lietuviai žiniasklaidoje pastebi vis dažniau. Ar išmoksime iš to pasipelnyti?

Neseniai Vilniuje pirmą kartą savo reklaminį klipą filmavo ir vienas vertingiausių prekės ženklų pasaulyje „Coca-Cola“. Lietuva tapo pirmąja Baltijos ir Europos šalimi, kurią šiai reklamos kampanijai pasirinko gaiviųjų gėrimų milžinė.

Mūsų valstybėje filmuotas reklaminis klipas, vos tik pasirodęs, sulaukė tarptautinio pripažinimo. Garsus JAV rinkodaros ir komunikacijos naujienų portalas „Adweek“ Vilniuje filmuotą klipą išrinko kaip dienos reklamą.

„Coca-cola“ – ne vienintelė pasaulinio garso kompanija, kuri Lietuvą pasirinko savo reklaminiam klipui filmuoti. Šiemet mūsų sostinėje savo reklamą susuko ir puikiai žinomos Vokietijos automobilių gamintojos „Opel“ bei „Volkswagen“.

„Opel Insignia“ modelį reklamuojančiame vaizdo klipe architektu prisistatantis vyras sako, kad jo dėmesį patraukia formos, detalės. Jis tvirtina, jog jam svarbi ne tik automobilio išvaizda, bet ir pastatų architektūra. Tuo metu klipe rodomi Vilniaus pastatai – Generalinė prokuratūra, Nacionalinė dailės galerija.

Akivaizdu, kad Lietuva, ypač jos sostinė, užsienio kompanijas domina kaip vieta, kurioje galima filmuoti savo reklaminį klipą. Gal tokia reklamos klipų gausa galėtų prisidėti ir prie bendro šalies įvaizdžio kūrimo?

KOMAA (Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija) valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis sako, kad toks įspūdis gali susidaryti ne tik dėl didelio žiniasklaidos susidomėjimo. Pasak jo, tai gali būti siejama ir su Lietuvos pirmininkavimu Europos Sąjungos Tarybai. „Gali būti, kad tai ir pritraukia dėmesį“, – samprotauja G. Šeputis.

Kokybės ir kainos santykis

Kompanijos „Strictly Baltic“ vadovo Martyno Mickėno teigimu, užsienio gigantus į Lietuvą lengviau prisikviesti padeda patrauklios kainos.

„Iš esmės didelės kompanijos čia atvažiuoja dėl kainos, – savaitraščiui sakė M. Mickėnas. – Geografinė padėtis jiems ne tokia svarbi.“

Pasak kompanijos vadovo, bendrovėms nėra jokio skirtumo, kur filmuoti reklamą – Serbijoje, Bulgarijoje ar Lietuvoje.

Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) eksperto Ryčio Buračo teigimu, Lietuvos reklamos kūrėjus vertina ne tik garsios užsienio bendrovės, bet ir šalys kaimynės. Pastarosios neretai tampa konkurentėmis. „Mus vertina ir kaimynai baltarusiai, ir kolegos iš Kazachstano, – sako LiMA ekspertų grupės narys. – Jei naudojamasi Lietuvos agentūrų paslaugomis, tai yra akivaizdus profesionalumo įvertinimas.“

Straipsnio puslapiai:

- Giedrė Sankauskaitė

Close

Gamintojai įsipareigojo keisti produktų receptūras: kaip tai paveiks kainą?

 Cukraus mokesčio – išvengta. Bent jau kol kas. Mat gamintojai patys po ilgų derybų su Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) susitarė mažinti cukraus, druskos ir riebalų kiekį produktuose. Sveikatai – tai nauda, bet ar nuo to ...

NT rinka didžiųjų Lietuvos vystytojų akimis: pigti gali tik tam tikri būstai

 Nekilnojamojo turto (NT) kainų augimas pastaraisiais metais dažną galėjo ir šokiruoti – atsidurdavome tarp Europos Sąjungos šalių, kur būstas labiausiai brangsta. Vis dėlto vystytojai įsitikinę, kad stabdžių spausti kol ...

Kelionių advokatas atsakė, ką daryti „Travelonline Baltics“ klientams

 Turizmo departamentui laikinai sustabdžius kelionių organizatoriaus „Travelonline Baltics“ pažymėjimą kyla sąmyšis, ką gi reikės daryti keliones per šią įmonę pirkusiesiems. „Travelonline Baltics“ save ...

„Maxima“ pranešė mažinanti vieno produkto kainas

 Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ šiandien paskelbė mažinantis praeitais metais itin brangusio produkto – sviesto kainas. Skirtingų prekės ženklų sviestas, tepieji riebalų mišiniai bei kai kurie ...

„Sodra“ nurodo, ką tėvams privalu žinoti

 „Sodra“ primena, kad vaiko priežiūros išmokos už gruodį, kurios išmokamos sausį, yra mažesnės už tas, kurios buvo išmokėtos už kitus 2017 m. mėnesius, dėl skirtingo neapmokestinamojo pajamų dydžio (NPD) ir ...

Nustatyta: keldami kainą draudikai specialiai atgraso vairuotojus

 Transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo (TPVCAPD) rinkoje nustatoma atvejų, kai tam pačiam transporto priemonės valdytojui skirtingi draudikai pateikia pasiūlymus, kuriuose įmokų dydžiai skiriasi kelis kartus ...

Prekių kainos prasidėjus naujiems metams: kur apsipirkti pigiausia?

 Pasibaigus šventiniam šurmuliui, tenka grįžti į kasdienybę. Labiausiai apie tai primena prekybos centruose nykstantys šventiniai atributai ir suaktyvėję išpardavimai. Kokios vyrauja dažno vartojimo prekių kainos ...

Butų ir namų kainos – didžiausios per dešimtmetį

 Butų ir individualių namų kainos daugelyje šalies regionų 2017 metais buvo aukščiausios per pastarąjį dešimtmetį, o kai kuriuose rinkos segmentuose gerino rekordus, viršydamos dar iki krizės fiksuotus ...

Vilniaus oro uosto „Duty free“ parduotuvių laukia grandioziniai pokyčiai

 Jau vasario 1 d. bus pradėta grandiozinė komercinių patalpų pertvarka, į kurią Vilniaus oro uostas planuoja investuoti apie 1,9 mln. eurų. Remonto metu bus perplanuota didžioji dalis išvykimo terminalo erdvių, esančių už keleivių ...

Populiariausios parduotuvės pasiaiškino, kodėl parduoda prastesnės kokybės produktus

 Tyrime dėl galimai žemesnės kokybės maisto produkcijos Lietuvoje prakalbo ir maisto produktų pardavėjai bei tiekėjai. Dalis jų prastenės kokybės produkciją aiškino techninėmis klaidomis, kiti gynėsi, kad pardavėjai neturi įtakos ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas