Verslo idėja: reklama ant tualetinio popieriaus (3)

(Puslapis 1 iš 2)


REUTERS/SCANPIX nuotr.

Ekonomika.lt

2012-08-27 19:55

Plačiai paplitęs posakis, iš š... spausti vašką, pažvelgus į brolių Jordano ir Bryano Silvermanų verslo idėją įgauna naują prasmę. Šie vaikinai nutarė pardavinėti reklaminį plotą ant tualetinio popieriaus, rašo „Business Insider“.

Išradingas sprendimas verčia vartotojus tiesiogine žodžio prasme prisiliesti prie reklamos. Vis dėlto projektas „Star Toilet Paper“ nėra vien tik linksmas pokštas. Vaikinai tikisi sukurti rimtą verslą. Jau šiandien jie bendradarbiauja su 55 reklamos užsakovais.

Bet apie viską nuo pradžių. Nieko nuostabaus, kad tokia verslo idėja kilo ne kur kitur, o medituojant Mičigano universiteto bibliotekos tualete. Būtent tada 22 metų Jordanas Silvermanas pagalvojo, kad tualetas yra vieną iš tų retų erdvių, kurios iki šiol dar neokupavo reklamos kūrėjai.

Po kelių mėnesių Jordanas savo idėja pasidalino su devyniolikmečiu broliu Bryanu, tačiau pastarasis netruko išjuokti originalų verslo planą. Vis dėlto gerai apsvarstęs visus už ir prieš Bryanas pripažino, kad tualetas yra ideali vieta, kurioje galima nesunkiai sudominti nuobodžiaujantį ir ramiai įsitaisiusį vartotoją.

Vaikinai užtruko metus, kol sutvarkė visus teisinius reikalus ir atliko rinkos tyrimą. „Mes esame kryžkelėje tarp 100 mlrd. JAV dolerių vertės reklamos verslo ir 4 mlrd. JAV dolerių vertės tualetinio popieriaus pramonės“, - sako B. Silvermanas.

Broliai tikina, kad tualetai pasižymi dar viena puikia savybe, mat šiose patalpose auditorija automatiškai yra padalinama į vyrišką ir moterišką dalis, todėl reklamą galima efektyviau nukreipti į pageidaujamus vartotojus. Vaikinai abejoms auditorijoms kuria skirtingus tualetinio popieriaus rulonėlius.

Be to, auditoriją galima skirstyti remiantis ir kitais kriterijais. Juk vienokia publika renkasi bibliotekos tualetuose ir visai kitokia naktiniame klube.

J. Silvermanas pirmųjų klientų ėmė ieškoti vos prieš devynis mėnesius. Nieko nuostabaus, kad išgirdusios pasiūlymą reklamuotis ant tualetinio popieriaus daugelis bendrovių manė, kad iš jų yra tyčiojamasi. Vis dėlto pirmieji originaliu pasiūlymu susidomėjo prekiautojai akvariuminėmis žuvytėmis - „Fish Doctors“.

„Atnešėme jiems bandomąjį tualeto rulonėlį ir „Fish Doctors“ kolektyvas liko sužavėtas. Pirmąjį savo reklaminį plotą išmainėme į dvi auksines žuveles“, - prisimena J. Silvermanas. Netrukus atsirado ir naujų klientų.

Kol kas broliai vysto verslą nedideliame Anarboro mieste, kuriame gyvena maždaug 110 tūkst. gyventojų. Tad reklama ant tualetinio popieriaus yra siūloma tik vietos verslininkams. Bet kuris verslininkas už 99 JAV dolerius gali įsigyti 20 tūkst. reklamų, kurios yra patalpinamos ant 150 tualetinio popieriaus ritinėlių. Tiesa, ant vieno ritinėlio būna pavaizduoti 7 skirtingų bendrovių pasiūlymai, tad klientas turi iš ko rinktis.

Straipsnio puslapiai:

Close

Penki eksperto patarimai padės padaryti svajonių karjerą

Informacinių technologijų (IT) sektoriaus perspektyvos žavi ir gundo daugelį, tačiau ką daryti, jei šioje srityje turi mažai patirties arba jos visai nėra? „Viskas įmanoma, svarbiausia turėti noro, užsidegimo ir tinkamai ...

Šeši ekspertų patarimai, kaip išsirinkti tinkamą praktikos vietą

 Kiekvienas studentas dar mokydamasis aukštojoje mokykloje turi šansą praktikos metu išbandyti save pirmoje profesinėje stotelėje. Tyrimai rodo, kad praktiką atlikę studentai turi tris kartus didesnę tikimybę gauti darbo ...

Darbo rinka ateityje: kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Spartus technologijų progresas neatpažįstamai pakeitė ne tik mūsų kasdienį gyvenimą, bet ir darbo specifiką. Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. ...

Naujas darbo paieškų sezonas: senos viltys ir naujos bėdos

 Kartu su naujais mokslo metais prasidėjęs naujas darbuotojų ir darbų medžioklės sezonas atneša kozirių tiek darbdaviui, tiek darbuotojui, teigia specialistų paieškos portalas cvmarket.lt. „Kaip ir kasmet, rugsėjo pirmoji ...

Trys darbuotojų perdegimo požymiai – kaip to išvengti?

Įsibėgėjęs vasaros sezonas – tai ne tik metas, kai sulėtėja darbų tempas, bet ir išryškėja darbuotojų perdegimo požymiai. Sveikatos atžvilgiu vasarą energijos turėtų netrūkti – daugiau šviesių valandų, natūralių ...

Ekspertų patarimai: kaip netapti darbo įkaitu?

Kiekvienas, ėmęsis kurti verslą, galėtų patvirtinti, kad riba tarp nuosavo verslo ir asmeninio gyvenimo labai plona. Vis dėlto, specialistų teigimu, atskirti darbą ir asmeninį gyvenimą būtina. Norint kelti našumą, reikia išmokti ...

Pats sau bosas: svajonių profesija, tačiau ne visiems įkandama

Turbūt ne vienas norėtų keliauti, tačiau tuo pačiu metu ir dirbti mėgiamą darbą. Ypač apie tai svajoja jaunimas: laisvė, kūryba, kelionės. Vis dėlto, dirbti laisvai samdomą darbą (angl. freelanceris) gali būti itin sunku. Kelionių ...

Reikiamą darbuotoją darbdaviai vis dar gaudo ant tuščio kabliuko

„Visos socialinės garantijos“, „laiku mokamas atlyginimas“. Dažnas Lietuvos darbdavys, naršantis po vis labiau tuštėjančią darbo jėgos rinką, iki šiol tiki, kad tokie pasiūlymai padės ...

Prireikia vis daugiau darbuotojų: įvardijo, kurių trūksta labiausiai

Darbo rinka pirmąjį metų ketvirtį buvo itin aktyvi. Jos vis daugiau įmonių susiduria su darbuotojų trūkumu įrodo išaugęs darbo skelbimų skaičius. Skelbimų apie siūlomą darbą įdėta pirmąjį ketvirtį net 24 proc. daugiau, rodo portalo ...

Slaptųjų agentų darbą primenanti profesija: jų prisibijo ne vienas darbuotojas

Kaip dirba jų darbuotojai siekia išsiaiškinti ne tik privataus sektoriaus verslininkai, bet ir valstybės valdomos įmonės. Tam pasitelkiami „slaptieji pirkėjai“, kurių darbas kartais gali priminti filmo scenarijų. Kad ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas