Vežėjų daug, vežti nėra kam


Audriaus Bagdono (Fotodiena) nuotr.

Laura Lapėnaitė

2011-02-03 14:05

Buvo geriau, dabar blogiau

Tryškietė Bronė Urnikienė “Vakaro žinioms” pasakojo: “Anksčiau mus vežiojo Arūno Fabijonavičiaus įmonė, bet savivaldybė nepratęsė su juo sutarties.” Pasak jos, dabar tryškiečius į Telšius ir atgal vežiojanti Stefanija Kaseliauskienė tapo monopolininkė, nors jos autobusai, anot B.Urnikienės, prastesni, mažesni, o ir kainos užkeltos.

“Aš ne monopolininkė. Be manęs, į Telšius dar vežioja Telšių, Akmenės, Joniškio autobusai”, - “Vakaro žinioms” žmonių kaltinimus paneigė S.Kaseliauskienė, bet prisipažino, kad kainas teko kelti, nes buvo padidinti atlyginimai vairuotojams, pabrango degalai.

Našta savivaldybei

A.Fabijonavičiaus autobusai jau du mėnesius nebevežioja tryškiečių į Telšius. Ar tikrai gyventojai per tą laiką patyrė nepatogumų dėl pasikeitusio vežėjo, Tryškių seniūnas Jonas Buivydas sakė kol kas nepastebėjęs. Pasak jo, vieni palaiko vieną vežėją, kiti - kitą.

Telšių rajono savivaldybės Keleivinio transporto organizavimo komisijos, nusprendusios, kad A.Fabijonavičiaus maršrutų nebereikia, pirmininkas Zenonas Mockus “Vakaro žinioms” sakė, kad sutartis su A.Fabijonavičiaus įmone buvo nutraukta dėl jos nuostolingumo.

“Kiekvienas autobusas iš vieno maršruto turi užsidirbti ne mažiau kaip 60 litų, kad reisas nebūtų nuostolingas. A.Fabijonavičiaus maršrutai užsidirbdavo vos po 15 litų, visą kitą dengdavo savivaldybė”, - aiškino Z.Mockus.

Pagal grafiką - ne visada

Pasak komisijos pirmininko, Tryškių gyventojai ir anksčiau labiau rinkosi S.Kaseliauskienės autobusus, nes šių laikas esą patogesnis. “A.Fabijonavičiaus autobusais į Telšius važiuodami vaikai į mokyklą atvažiuodavo beveik pusvalandžiu anksčiau, nei prasidėdavo pamokos. Kitas vežėjas atveždavo juos prieš pat pamokų pradžią, tad vaikai galėjo iš ryto ilgiau pabūti namie. Dirbantiems žmonėms taip pat buvo patogesnis kito vežėjo laikas”, - aiškino Z.Mockus.

Be to, jo teigimu, A.Fabijonavičiaus autobusai ne retai išvis neatvažiuodavo tvarkaraštyje numatytu laiku. “Gaudavome daug nusiskundimų iš moksleivių tėvų, kad jų vaikai negalėjo laiku nuvažiuoti į mokyklas”, - sakė Z.Mockus. Anot jo, S.Kaseliauskienės vairuotojams ne kartą tekdavo paimti A.Fabijonavičiaus paliktus keleivius. Dėl to vežėjas esą buvo baustas piniginėmis baudomis.

Nukentėjo vaikai

Pats A.Fabijonavičius “Vakaro žinioms” sakė, kad panaikinus jo autobusų maršrutus tryškiečiai tik nukentėjo. “Viena moteris turėjo mesti darbą vaikų darželyje, nes, panaikinus mano maršrutą, nespėdavo atvažiuoti į darbą laiku”, - tikino vežėjas.

Daugiau nepatogumų, anot jo, patiria ir Tryškių jaunimas, Telšiuose lankantis sporto, muzikos, meno užsiėmimus. Esą po pietų niekas nebeveža namo jiems patogiu laiku, tad vaikams tenka visą valandą laukti kito autobuso.

- Laura Lapėnaitė

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas