Vilniuje keičiasi viešojo transporto kainos

(Puslapis 1 iš 2)


Bendrovės nuotr. Vilniaus viešasis transportas

2017-05-19 17:17

Planuojama, kad Vilniuje nuo liepos pigs ilgesnės trukmės viešojo transporto bilietai, trijose aikštelėse pasistačius automobilį viešuoju transportu vairuotojai parą galės naudotis už 2 eurus. Tiesa, kiti bilietai gali ir brangti.

Pranešime spaudai teigiama, kad nuo liepos sostinės viešojo transporto keleiviams bus pasiūlyta daugiau bilietų rūšių: pristatomi 5 ir 365 dienų bei kombinuotų kelionių – „Statyk ir važiuok“ bilietai.

Be to, vieni bilietai pigs, o kiti pabrangs. Nuo 7 iki 12 proc. mažinamos ilgalaikių – 90 dienų ir ilgesnės trukmės – bilietų kainos. O štai populiariausių, 30 ir 60 minučių, bilietų kainos mažės arba padidės 1 euro centu. Tuo tarpu 30 dienų bilieto kaina suapvalinama iki sveiko skaičiaus – nuo 28,96 iki 29 Eur (visomis dienomis) ir nuo 26,07 iki 26 Eur (tik darbo dienomis).

Pasak SĮ Susisiekimo paslaugos“ direktorės Modestos Gusarovienės, nors viešojo transporto bilietų kainos ir peržiūrimos bent kartą per metus, dabar galiojančios bilietų, ypač – ilgalaikių, kainos neatitinka viešojo transporto keleivių poreikių.

„Įsigaliojus kainoms, perkant 3 mėnesių ir ilgesnės trukmės bilietą už jį būtų mokama mažiau – pavyzdžiui, perkant naująjį 365 dienų bilietą per metus būtų sutaupoma beveik 40 eurų. Pastarasis bilietas – ypač patraukli galimybė Vilniuje veikiančioms įmonėms, kurios taip galėtų paskatinti savo darbuotojus į darbą atvykti viešuoju transportu. Jau dabar apie 400 įmonių darbuotojai į darbą atvyksta naudodamiesi įmonių pildomais viešojo transporto bilietais“, - sako M.Gusarovienė.

Pasak jos, didesnės nuolaidos nesiūloma, nes siekiama išlaikyti stabilias įmonės pajamas.

Trys naujos bilietų rūšys

Viena iš naujovių – kombinuotos kelionių jungties – „Statyk ir važiuok“ (angl. „Park and Ride“) – bilietas. Šio bilieto kaina siektų 2 eurus, ir juo būtų galima naudotis jau šią vasarą atidarius pirmąją kombinuotos kelionių jungties aikštelę.

„Jau kitą mėnesį pagrindinėse privažiavimo į centrinę miesto dalį arterijose planuojame įrengti pirmąsias tris „Statyk ir važiuok“ sistemos aikšteles, kuriose vairuotojai galės palikti savo automobilį ir savo kelionę toliau tęsti viešuoju transportu. Šių aikštelių tikslas yra skatinti vairuotojus atsisakyti asmeninio transporto kelionėms į centrinę miesto dalį, dėl ko sumažės stovėjimo vietų apkrovos, spūstys, užterštumas, o ir patys vairuotojai sutaupys – nereikės mokėti parkavimo rinkliavos už stovėjimą centre, kai automobilis bus saugiai paliktas „Statyk ir važiuok“ aikštelėje“, – privalumus vardija SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė M. Gusarovienė.

Straipsnio puslapiai:

Close

Paaiškino, kam nuo liepos priklauso didesnės algos

Nuo liepos mėnesio kvalifikuotiems darbuotojams darbdaviai privalės mokėti didesnę, nei minimali, algą. Tai numato naujasis Darbo kodeksas. Ministerija paaiškino, kas tie laimingieji, kurie jau vasarą sulauks didesnių ...

Ekonomistas siunčia perspėjimą: nieko nekeičiant Lietuvos ekonomikai liko 5 metai

Danija – pavyzdys, kuriuo norėtų sekti kiekviena valstybė ir priešiškoji Graikija, kuria nenorėtų tapti nei viena šalis. Kur tarp jų atsiduria Lietuva? Šiandien Lietuvos ekonomikos struktūra yra labai panaši ...

Danijos interneto kompanija nusprendė įsikurti Vilniuje

Vienu perspektyviausių Danijos startuolių laikomas „Trustpilot“ kuria produkto vystymo padalinį Vilniuje. Per artimiausius dvejus metus bendrovė planuoja suburti apie 40 įvairaus lygmens programų sistemų inžinierių komandą, kuri bus ...

Vilniuje keičiasi viešojo transporto kainos

Planuojama, kad Vilniuje nuo liepos pigs ilgesnės trukmės viešojo transporto bilietai, trijose aikštelėse pasistačius automobilį viešuoju transportu vairuotojai parą galės naudotis už 2 eurus. Tiesa, kiti bilietai gali ir ...

Ar lietuviai pasiruošę išgyventi dar vieną krizę?

Lietuvos gyventojams jau teko išgyventi didžiulę krizę 2008 metais, tačiau tai nereiškia, jog panašus scenarijus nepasikartos. Ar lietuviai būtų pasiruošę atėjus „juodai dienai“? Nors taupyti imasi ne retas, ...

Nuomos rinka Lietuvoje gali išpūsti ir NT burbulą

Būsto kainoms ir skolinimuisi augant, Lietuvos bankas yra ramus, kad tai dar nerodo NT burbulo. Tačiau žvilgsniai krypsta į nuomos sektorių, mat būtent ten gali būti užslėpta rizika. Lietuvos banko valdybos narys Tomas Garbaravičius Lietuvos banko ...

Šiais metais nei lietuviškų, nei lenkiškų pigių daržovių nebus?

Nors orai kol kas laikinai pasitaisė, ūkininkai jau skaičiuoja padarytus nuostolius. Anksčiau tokiu metu jau džiaugdavosi ankstyvuoju derliumi, o šiais metais jo teks palaukti. Orų svyravimai lems ir mažesnį derlių, o tai kilsiančias ...

Aiškėja, kur Lietuvoje duris atvers naujas mažmeninės prekybos tinklas

Mažmeninės prekybos tinklas „Pepco“, šiuo metu veikiantis keliose Vidurio Europos šalyse, pradeda veiklą Lietuvoje. Planuojama, kad pirmosios „Pepco“ parduotuvės duris atvers 2017 m. gruodį. Parduotuvių ...

Ar per daugiau nei mėnesį turistai pamirš Vilnių?

Artėjant metui, kuomet Vilniaus oro uostas bus uždarytas, viešbučiai jau pastebi sumažėjusį užsakymų skaičių. Baiminamasi, kad turistams nebus pakankamai gerai iškomunikuota, kaip pasiekti Vilnių ir, kad tai – laikina. Naujienų ...

Orų išdaigos atsilieps vartotojams: derlius mažesnis, kainos didesnės

Vieną akimirką šviečia saulė, kitą jau sninga, trečią jau lyja. Šokinėjantys termometrų stulpeliai ir itin neįprasti orai jau paveikė lietuviškas daržoves, vaisius. Ūkininkai atvirauja, derlius tikrai bus mažesnis, o tai ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas