Vilniuje keičiasi viešojo transporto kainos

(Puslapis 1 iš 2)


Bendrovės nuotr. Vilniaus viešasis transportas

2017-05-19 17:17

Planuojama, kad Vilniuje nuo liepos pigs ilgesnės trukmės viešojo transporto bilietai, trijose aikštelėse pasistačius automobilį viešuoju transportu vairuotojai parą galės naudotis už 2 eurus. Tiesa, kiti bilietai gali ir brangti.

Pranešime spaudai teigiama, kad nuo liepos sostinės viešojo transporto keleiviams bus pasiūlyta daugiau bilietų rūšių: pristatomi 5 ir 365 dienų bei kombinuotų kelionių – „Statyk ir važiuok“ bilietai.

Be to, vieni bilietai pigs, o kiti pabrangs. Nuo 7 iki 12 proc. mažinamos ilgalaikių – 90 dienų ir ilgesnės trukmės – bilietų kainos. O štai populiariausių, 30 ir 60 minučių, bilietų kainos mažės arba padidės 1 euro centu. Tuo tarpu 30 dienų bilieto kaina suapvalinama iki sveiko skaičiaus – nuo 28,96 iki 29 Eur (visomis dienomis) ir nuo 26,07 iki 26 Eur (tik darbo dienomis).

Pasak SĮ Susisiekimo paslaugos“ direktorės Modestos Gusarovienės, nors viešojo transporto bilietų kainos ir peržiūrimos bent kartą per metus, dabar galiojančios bilietų, ypač – ilgalaikių, kainos neatitinka viešojo transporto keleivių poreikių.

„Įsigaliojus kainoms, perkant 3 mėnesių ir ilgesnės trukmės bilietą už jį būtų mokama mažiau – pavyzdžiui, perkant naująjį 365 dienų bilietą per metus būtų sutaupoma beveik 40 eurų. Pastarasis bilietas – ypač patraukli galimybė Vilniuje veikiančioms įmonėms, kurios taip galėtų paskatinti savo darbuotojus į darbą atvykti viešuoju transportu. Jau dabar apie 400 įmonių darbuotojai į darbą atvyksta naudodamiesi įmonių pildomais viešojo transporto bilietais“, - sako M.Gusarovienė.

Pasak jos, didesnės nuolaidos nesiūloma, nes siekiama išlaikyti stabilias įmonės pajamas.

Trys naujos bilietų rūšys

Viena iš naujovių – kombinuotos kelionių jungties – „Statyk ir važiuok“ (angl. „Park and Ride“) – bilietas. Šio bilieto kaina siektų 2 eurus, ir juo būtų galima naudotis jau šią vasarą atidarius pirmąją kombinuotos kelionių jungties aikštelę.

„Jau kitą mėnesį pagrindinėse privažiavimo į centrinę miesto dalį arterijose planuojame įrengti pirmąsias tris „Statyk ir važiuok“ sistemos aikšteles, kuriose vairuotojai galės palikti savo automobilį ir savo kelionę toliau tęsti viešuoju transportu. Šių aikštelių tikslas yra skatinti vairuotojus atsisakyti asmeninio transporto kelionėms į centrinę miesto dalį, dėl ko sumažės stovėjimo vietų apkrovos, spūstys, užterštumas, o ir patys vairuotojai sutaupys – nereikės mokėti parkavimo rinkliavos už stovėjimą centre, kai automobilis bus saugiai paliktas „Statyk ir važiuok“ aikštelėje“, – privalumus vardija SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė M. Gusarovienė.

Straipsnio puslapiai:

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas