Vilniuje keičiasi viešojo transporto kainos

(Puslapis 1 iš 2)


Bendrovės nuotr. Vilniaus viešasis transportas

2017-05-19 17:17

Planuojama, kad Vilniuje nuo liepos pigs ilgesnės trukmės viešojo transporto bilietai, trijose aikštelėse pasistačius automobilį viešuoju transportu vairuotojai parą galės naudotis už 2 eurus. Tiesa, kiti bilietai gali ir brangti.

Pranešime spaudai teigiama, kad nuo liepos sostinės viešojo transporto keleiviams bus pasiūlyta daugiau bilietų rūšių: pristatomi 5 ir 365 dienų bei kombinuotų kelionių – „Statyk ir važiuok“ bilietai.

Be to, vieni bilietai pigs, o kiti pabrangs. Nuo 7 iki 12 proc. mažinamos ilgalaikių – 90 dienų ir ilgesnės trukmės – bilietų kainos. O štai populiariausių, 30 ir 60 minučių, bilietų kainos mažės arba padidės 1 euro centu. Tuo tarpu 30 dienų bilieto kaina suapvalinama iki sveiko skaičiaus – nuo 28,96 iki 29 Eur (visomis dienomis) ir nuo 26,07 iki 26 Eur (tik darbo dienomis).

Pasak SĮ Susisiekimo paslaugos“ direktorės Modestos Gusarovienės, nors viešojo transporto bilietų kainos ir peržiūrimos bent kartą per metus, dabar galiojančios bilietų, ypač – ilgalaikių, kainos neatitinka viešojo transporto keleivių poreikių.

„Įsigaliojus kainoms, perkant 3 mėnesių ir ilgesnės trukmės bilietą už jį būtų mokama mažiau – pavyzdžiui, perkant naująjį 365 dienų bilietą per metus būtų sutaupoma beveik 40 eurų. Pastarasis bilietas – ypač patraukli galimybė Vilniuje veikiančioms įmonėms, kurios taip galėtų paskatinti savo darbuotojus į darbą atvykti viešuoju transportu. Jau dabar apie 400 įmonių darbuotojai į darbą atvyksta naudodamiesi įmonių pildomais viešojo transporto bilietais“, - sako M.Gusarovienė.

Pasak jos, didesnės nuolaidos nesiūloma, nes siekiama išlaikyti stabilias įmonės pajamas.

Trys naujos bilietų rūšys

Viena iš naujovių – kombinuotos kelionių jungties – „Statyk ir važiuok“ (angl. „Park and Ride“) – bilietas. Šio bilieto kaina siektų 2 eurus, ir juo būtų galima naudotis jau šią vasarą atidarius pirmąją kombinuotos kelionių jungties aikštelę.

„Jau kitą mėnesį pagrindinėse privažiavimo į centrinę miesto dalį arterijose planuojame įrengti pirmąsias tris „Statyk ir važiuok“ sistemos aikšteles, kuriose vairuotojai galės palikti savo automobilį ir savo kelionę toliau tęsti viešuoju transportu. Šių aikštelių tikslas yra skatinti vairuotojus atsisakyti asmeninio transporto kelionėms į centrinę miesto dalį, dėl ko sumažės stovėjimo vietų apkrovos, spūstys, užterštumas, o ir patys vairuotojai sutaupys – nereikės mokėti parkavimo rinkliavos už stovėjimą centre, kai automobilis bus saugiai paliktas „Statyk ir važiuok“ aikštelėje“, – privalumus vardija SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė M. Gusarovienė.

Straipsnio puslapiai:

Close

Kaip atrodys Lietuva po 30 metų: išsigelbėjimas – imigrantai?

Jei nesustabdysime emigracijos, po 30 metų Lietuva susidurs su didelėmis problemomis – pritrūks darbo jėgos, nebus iš ko mokėti pensijas senjorams, kurių skaičius vis auga. Tačiau yra ir gerų žinių – valstybės skola turėtų ...

Padidinti mokesčiai: kaip darbdaviams seksis įdarbinti sezoniniam darbui?

Su naujuoju Darbo kodeksu įsigalės didesnės išmokos netekus darbo, tačiau tuo pačiu keisis ir įmokos, kurias moka darbdavys. Taip kai kuriems išaugs darbuotojo darbo vietos kaina. Ypač tai palies sezoninių verslų darbdavius. Kaip ...

Kas dirba už 300 Eurų per mėnesį?

„Sodros“ kiekvieną mėnesį skelbiamoje įmonių vidutinių darbo užmokesčių (VDU) statistikoje dažniausiai akys krypsta į sąrašo viršų – įmones, kuriose mokami didžiausi atlyginimai. Vieni nuoširdžiai stebisi, nes ...

Suskaičiavo, kiek išleido po užsienį ar Lietuvą keliavę gyventojai

Lietuvos statistikos departamentas įvertino ir suskaičiavo, kaip dažnai ir ilgai lietuviai keliavo bei kokias pinigų sumas jie paliko turistaudami užsienyje bei Lietuvoje. Šalies gyventojų kelionių su viena ir daugiau nakvynių skaičius 2017 ...

Lietuvos ekonomikos perspektyvos: tikimasi, kad kainos augs tik trumpam

Gerėjant tarptautinei aplinkai, spartėja ir Lietuvos ekonomikos augimas. Atsižvelgdamas į tai, Lietuvos bankas šalies BVP metinį augimą, pavasarį prognozuotą kaip 2,6 proc., dabar prognozuoja didesnį – sudarantį 3,3 proc. Be greitai ...

Gyvenimo paradoksas: Lietuva priskiriama prie pigiausių šalių, bet apsipirkti vyksta į Lenkiją

Galbūt perskaičius sakinį, kad Lietuvoje – itin pigu, suims juokas. Tačiau būtent taip atrodome Europos Sąjungos (ES) šalių kontekste. Matant, kaip lietuviai plūsta apsipirkti į Lenkiją, akivaizdu, ten kainos – dar mažesnės. ...

3 centų arba „vyšninių vokelių“ iš „Sodros“ istorija, priversianti pasitikrinti būsimą pensiją

Neseniai „Sodra“ pradėjo siuntinėti „vyšninius vokelius“, kurie gyventojus informuoja apie jų sukauptą stažą. Šie pradžiugina tikrai ne kiekvieną. Štai skaitytojas Edgaras (pavardė redakcijai žinoma) ...

Vilnius muša butų įperkamumo rekordus

Šių metų pradžioje atlyginimų šuolis Vilniuje butų įperkamumą kilstelėjo iki istorinių aukštumų, o nuomos pajamingumas visuose didžiuosiuose miestuose ir toliau laikosi aukštame lygyje. Tai reiškia, kad nepaisant ...

Šlifuojami nauji pasiūlymai dėl alkoholio: išgėrusius baus specialiame „Svaigalų teisme”

 Pritarus vienoms alkoholio ribojimo pataisoms, ieškoma papildomų būdų, kaip kovoti su alkoholio vartotojais Lietuvoje. Viena iš idėjų – „Svaigalų teismas“. Seime redakcinėje komisijoje vis šlifuojama ...

PSO ekspertai paaiškino, kodėl lietuvius titulavo daugiausia išgeriančia tauta

Didelį ažiotažą sukėlusi tema neišsenka. Šį kartą Lietuvoje apsilankė Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) ekspertai iš užsienio norėdami paaiškinti, kodėl lietuvius įvertino, kaip daugiausia alkoholio suvartojančia ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas