Visagino AE projekto viešinimui – apie 3 mln. litų

(Puslapis 1 iš 2)


Roberto Dačkaus (Fotodiena) nuotr.

Elta

2012-06-11 11:52

Visagino atominės elektrinės (AE) projekto viešinimo programai jį įgyvendinanti bendrovė "Visagino atominė elektrinė" vien šiais metais yra numačiusi skirti apie 3 mln. litų.

Pastarosiomis savaitėmis žiniasklaidos priemonėse pastebima Visagino AE reklama, kurioje pasakojama apie projekto naudą.

Anot "Visagino atominės elektrinės" generalinio direktoriaus Rimanto Vaitkaus, Visagino AE projektas buvo viešinamas jo įgyvendinimo pradžios ir, kaip yra įprasta vykdant tokio masto projektus, bus viešinamas visą jo įgyvendinimo laikotarpį.

"Tik pasibaigus deryboms su strateginiu Visagino AE investuotoju dėl koncesijos sutarties - kurios buvo konfidencialios ir apribojo komentavimo laisvę - ir ją bei kitus susijusius dokumentus paviešinus, vykdomas intensyvesnis nei iki šiol Visagino AE projekto viešinimas, kurio tikslas - suteikti kuo daugiau Lietuvos gyventojams informacijos jiems labiausiai prieinamose priemonėse apie projektą, paskatinti labiau domėtis projektu, lankytis jį įgyvendinančios bendrovės internetinėje svetainėje, kur yra pateikiama daug informacijos ne tik apie projektą, bet ir branduolinę energetiką", - naujienų agentūrai ELTA sakė R. Vaitkus.

Jo aiškinimu, Visagino AE projekto viešinimas, kaip ir kiti bendrovės "Visagino atominė elektrinė" vykdomi projekto parengiamieji darbai, yra finansuojami bendrovės lėšomis. Visai 2012 m. Visagino AE projekto viešinimo programai yra numatyta apie 3 mln. litų. Šiuo metu yra vykdoma informavimo programa per 5 didžiausias televizijas- Lietuvos televiziją, LNK, TV3, Baltijos ir Lietuvos ryto, kuri truks apie mėnesį, taip pat pradėtas kelis mėnesius truksiantis mobiliojo VAE infocentro projektas, kurio tikslas - suteikti galimybę Lietuvos gyventojams tiesiogiai sužinoti informaciją iš projekto vykdytojų, pabendrauti ir gauti informaciją iš įvairių sričių specialistų.

Pasak R. Vaitkaus, viešųjų ryšių paslaugoms, įskaitant ir žiniasklaidos priemonių planavimo, teikti buvo rengiamas viešasis pirkimas, žiniasklaidos priemonės buvo atrinktos vadovaujantis principu, kad būtų pasiekta didžiausia dalis gyventojų už mažiausią kainą.

"Informacinės kampanijos kanalai ir priemonės yra sudaromi siekiant pasiekti kuo daugiau gyventojų už mažiausią kainą bei atsižvelgiant į gyventojų apklausų rezultatus, t.y. kokiose priemonėse jie norėtų gauti informaciją, kokios informacijos apie projektą jiems labiausiai trūksta ir t.t., todėl viešinimo priemonės įvairiais projekto etapais yra skirtingos", - sako R. Vaitkus.

Jis teigia, kad vasarą po Lietuvos miestus kelionę pradės mobilusis VAE infocentras, todėl natūralu, kad gyventojai bus kviečiami jį aplankyti bendradarbiaujant su regionine žiniasklaida. Tuo tarpu, jei susitikimai, konferencijos vyks su akademine bendruomene, - informacija bus pateikiama jiems priimtiniausiais informavimo kanalais.

Straipsnio puslapiai:

Elta

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas