Y kartos klientų iššūkis verslininkams – kaip išlaikyti lojalumą?

(Puslapis 1 iš 2)


Fotolia.com nuotr. Verslas

2016-04-27 12:41

Dešimtys nuolaidų kortelių, elektroninio pašto dėžutė, kupina reklaminio šlamšto, – tai jau tampa klientų lojalumo viduramžiais. Šiuolaikinės rinkos konkurencijos sąlygomis, verslininkai, siekdami pritraukti klientus, ieško naujų ir modernių klientų lojalumo išlaikymo būdų. Vienas iš jų –nuolaidas iš lankomų vietų gauti tiesiog į savo banko kortelę.

Anot verslo, galimybė dalyvauti lojalumo programoje be jokių papildomų kortelių, tiesiog atsiskaitant banko kortele, gali tapti nauja ir efektyvia klientų pritraukimo ir išlaikymo priemone. Vartotojas parsisiunčia nemokamą programėlę, prisijungia prie lojalumo programos ir susigražiną iki 100 procentų nuo išleistos sumos tiesiog atsiskaitydamas savo banko kortele. Apie tokias perspektyvas šalyje komentuoja lojalumo platformos „startuolio“ „Dealoyal“ vadovas Paulius Valatkevičus.

„Kalbame su kolegomis iš Baltijos šalių, kad su nuolaidų kortelėmis situacija Lietuvoje primena beprotnamį – kiekvienas, net mažiausias verslas, turi savo nuolaidų korteles ir dalina jas į kairę ir į dešinę. Tačiau ar jos tikrai parodo klientų lojalumą? Daugelis tų nuolaidų kortelių panaudojamos tik keletą kartų arba nepanaudojamos apskritai. Ši nuolaidų kortelių sistemos era jau einą į pabaigą“, – teigia pašnekovas.

Nuolaidų kortelių bumas Lietuvoje ypač sustiprėjo mažiau nei prieš dešimtmetį, kuomet šalyje vyravo ekonominė krizė. Tada daugelis verslininkų siūlė didžiules nuolaidas ir taip bandė pritraukti klientus. Tačiau šiais laikais vartotojai yra pasirengę mokėti daugiau, todėl svarbi tampa ne tik kaina, bet ir personalizuoti pasiūlymai, technologinis inovatyvumas ir patrauklumas klientui.

Atsižvelgiant į tai, naująją lojalumo platformą pastebėjo ir stambūs šalies verslininkai – picerijų tinklas „Čili pica“, tapdamas stambiausiu „Dealoyal“ programos partneriu. Įmonės rinkodaros direktorius Vytautas Romeika teigia, kad jų tinklas nuolat analizuoja rinkos tendencijas, įvertina šiandienos pasaulio iššūkius ir ieško būdų stiprinti ryšį su klientais, tad ši lojalumo platforma atitiko jų bendravimo su klientu viziją.

„Lojalumą suprantame kaip ilgalaikį ryšį, todėl nuolat ieškome naujų sprendimų jam išlaikyti. Iki šiol veikusios nuolaidų sistemos, be abejo, niekur nedingsta, tačiau manome, kad naujoji platforma praturtins mūsų ryšį su picerijos svečiais: padės juos pažinti, suprasti individualius kiekvieno poreikius ir suteikti galimybę pateikti asmeninius pasiūlymus. Šiuolaikinėje, individualėjančioje visuomenėje tai yra labai svarbūs sėkmingo verslo kriterijai“, – tvirtina V. Romeika.

Straipsnio puslapiai:

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas