Latvijos prostitučių, vyriškų apatinių ir dar 13 ekonomikos indeksų

Viena iš priežasčių, kodėl verta stebėti merginas trumpais sijonais, yra ekonominis žingeidumas. Bent jau taip teigia vienas XX a. pirmosios pusės ekonomistų, rašo „Business Insider“.

Pastaruoju metu ekonomistai kraustosi iš proto bandydami įvairiais pjūviais nagrinėti ekonominius procesus ir pateikti ateities prognozes. Kartais susidaro įspūdis, kad mokslinius metodus pakeičia būrimas iš kavos tirščių.

15. Jūrų pėstininkų indeksas

Jūrų pėstininkų savireklamos duomenys atskleidžia padėti darbo rinkoje. Sunkmečiu civiliams sunku gauti darbo, tad jie mielai užsirašo į karinę tarnybą, tuo tarpu ekonominio klestėjimo metu jūrų pėstininkams tenka nemažai investuoti į reklaminę kampaniją, siekiant pritraukti naujų kariūnų.

Vos prieš kelerius metus JAV žiniasklaidoje buvo galima nuolat matyti įvairaus pobūdžio reklamą, kviečiančią prisijungti prie karinių pajėgų. Šiuo metu JAV kariuomenė negali pasigirti tokiomis viešųjų ryšių akcijomis.

14. Latvijos prostitučių indeksas

Šiuo klausimu galioja paprastas paklausos ir pasiūlos principas. Klestėjimo metu moterys gali rasti priimtinesnius darbus ir nesiryžta imtis prostitucijos. Tokiu metu sumažėja pasiūla ir išauga paslaugų kainos. Ekonomikai sustojus, šio verslo darbuotojų įkainiai krito iki 60 JAV dolerių už naktį. Panašu, kad šis Baltijos šalių indeksas yra daug intuityvesnis nei kiti.

13. Vyriškų apatinių indeksas

Sunkmečiu vyrai taupo naujų apatinių atžvilgiu. Analitinės kompanijos „Mintel“ skaičiavimais, vyriškų apatinių pardavimai 2009 metais smuko 2,3 proc. Tai pirmasis šio verslo kritimas nuo 2003 metų.

12. Patrauklių padavėjų indeksas

Kuo „karštesnės“ padavėjos, tuo į gilesnę duobę klimpsta ekonomika. Klestėjimo metu fiziškai patrauklesni žmonės turi didesnių šansų gauti darbo, ypač prabangos sektoriuje.

11. Alaus suvartojimo indeksas

Neturite galimybės šįvakar apsilankyti alaus bare. Nepergyvenkite, jūs toks ne vienintelis. Vartotojai neretai bando taupyti gerdami alkoholį namuose. Nuo 2008 metų Europos alaus baruose buvo jaučiamas nuolatinis smukimas.

10. Japonių šukuosenų indikatorius

Klestint ekonomikai, klesti ir Japonijos kirpyklos. Pastebėta, kad japonų moterys itin dažnai mėgsta keisti savo šukuosenas. Pastaruoju metu moterys pradėjo kirptis kiek trumpiau, siekdamos rečiau lankytis grožio įstaigose. Šią teoriją pagrindė „Nikkei“ laikraštis, kurio atlikti tyrimai parodė, kad nuo 1997 metų, kuomet ekonomika susidūrė su sunkumais, moterų šukuosenos šalyje vis trumpėja.

9. Sijono ilgio indeksas

Šį indeksą trečiajame dešimtmetyje sugalvojo ekonomistas George’as Tayloras. Remiantis minėtu indeksu, atsižvelgiant į moterų sijonų ir suknelių ilgį, galima nuspėti ekonominę būklę. Trumpesnės mados indikuoja ekonominę gerovę.

Anot mažmeninės prekybos atstovų, šis indeksas tėra mitas. Tačiau kai kurie ekonomistai atkreipia dėmesį, kad po pastarosios krizės suknelės pailgėjo, be to neseniai prasidėjo itin didelių moteriškų palaidinių mada, o tai nieko gero nežada.

8. Spragintų kukurūzų indeksas

Siekdami išvengti nemalonios realybės žmonės užgula kino teatrus. 2009 metai buvo itin pelningi kino industrijai. Jeigu pasinersime į antrąją recesiją, spragintų kukurūzų pardavėjai iš džiaugsmo trins rankas.

7. Automobilių pardavėjų indikatorius

Kuo sparčiau automobilių pardavėjai siūlo nuolaidas, tuo labiau kenčia šalies ūkis. 2008 metais pardavėjai siūlė astronomines nuolaidas, nes tuo metu daugelio gamintojų sandėliuose užsistovėjo didžiuliai perprodukcijos kiekiai.

6. „Google“ paieškos indeksas

Milijonai vartotojų kasdien pateikia užklausas „Google“ sistemoje. „Google“ pabandė patikrinti, ką paieškos duomenys mums sako apie ekonominius rodiklius. Paaiškėjo, kad milžiniški užklausų kiekiai buvo susiję su nedarbu ir problemomis finansų rinkose.

5. Vaikiško maisto priedų indikatorius

Siekdami išlaikyti pelno maržas, restoranai sumažino priedų, kurie pateikiami vaikams prie maisto, kiekius. Pastaruoju metu pastebėta, kad vaikams tampa vis sunkiau gauti nemokamų žaisliukų ir spalvinimo pieštukų.

4. Konservuotų pupelių indeksas

Taupymo sumetimais vartotojai renkasi konservuotą maistą. Nuo 2009 metų Jungtinėje Karalystėje konservuotų pupelių kaina dėl paklausos padidėjimo išaugo 23 proc. Vartotojai vis dažniau renkasi vakarienę namuose.

3. Lūpų dažų indeksas

„Estee Lauder“ valdybos pirmininkas atkreipė dėmesį, kad sunkmečiu moterys mieliau investuoja į lūpų dažus, o ne į prabangius papuošalus, batus ar rankines. „Ivestopedia“ duomenimis, prasidėjus recesijai, lūpų dažų pardavimai padvigubėjo.

2. Plonų kaklaraiščių indikatorius

Šis indikatorius svarbus dviem aspektais. Pirma, vyrai perka kaklaraiščius siekdami parodyti, kad jie sunkmečiu sunkiai dirba. Antra prastu ekonominiu laikotarpiu kaklaraiščiai darosi vis plonesni, tuo tarpu situacijai taisantis populiarėja šviesesnių spalvų vyriški aksesuarai.

2007 metais, pasirodžius pirmiesiems pranešimams apie galimus atleidimus, kaklaraiščių pardavimai išaugo, mat vyrai stegėsi parodyti darbdaviams kaip rimtai jie žiūri į savo pareigas. Karo metais kaklaraiščiai siaurėdavo dėl medžiagos trūkumo, bet šiandien dėl to jaudintis, nereikia. Tačiau apsilankę Žemutiniame Manhetene, pastebėsite kaklaraiščių plonėjimo tendenciją.

1. Statybininkų darbo indeksas

Atliekant statybų ar remonto darbus gali tapti itin problematiška susisiekti su reikiamas paslaugas teikiančiais asmenimis, tačiau ši taisyklė galioja tik klestinčios ekonomikos sąlygomis. Jeigu statybininkai itin operatyviai reaguoja į jūsų pageidavimus ir nuolatos perskambina radę praleistą skambutį, vadinasi situacija tikrai prasta.

URL

http://ekonomika.tv3.lt/naujiena/latvijos-prostituciu-vyrisku-apatiniu-ir-dar-13-ekonomikos-indeksu-13320.html