„Baltika Lietuva“ apyvarta auga

 Mažmeninės drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva“ per šių metų pirmąjį pusmetį jai priklausančiose dvidešimt septyniose „Monton“, „Mosaic“, „Ivo Nikkolo“ ir „Baltman“ parduotuvėse pardavė prekių už 19,7 mln. litų (su PVM), tai yra 8 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu. Ypač sėkmingas bendrovei buvo antrasis šių metų ketvirtis, kai pardavimai, palyginus su 2012-ųjų antruoju ketvirčiu, išaugo 10 proc.

„Šiais metais „Baltika Group“ apyvartos augo visose Baltijos šalyse, Lietuva ne išimtis. Tai dar kartą patvirtina, kad situacija suvaldyta ir drąsios permainos duoda teigiamų rezultatų. Vartotojai palankiai įvertino atnaujintus prekių ženklus, naujos koncepcijos parduotuvių interjerus, išplėstus prekių asortimentus“, – sako „Baltika Lietuva“ direktorė Viktorija Krolytė.

Pasak V. Krolytės, didelį dėmesį bendrovės ekspertai skyrė prekių asortimento formavimui. „Stengėmės kuo geriau ištirti klientų poreikius ir pagal tai formavome pasiūlą. Pavyzdžiui, išplėtėme drabužių darbui biure pasiūlą ir pirkėjai noriai į juos investavo. Pastebime ir tai, kad lietuviai tampa vis drąsesni. Pavyzdžiui, šio pavasario vasaros „Monton“ ir „Ivo Nikkolo“ kolekcijos buvo išskirtinai ryškios ir drąsios, bet tai lietuvių nebaugino“, – sako V.Krolytė.

Bendrovės atstovė pastebi, kad teigiamos įtakos rezultatams turėjo ir apsipirkti į Lietuvą atvykstantys kaimynai iš Rusijos ir Baltarusijos. Tai ypač juntama Vilniuje ir Klaipėdoje.

Šis pusmetis „Baltika Lietuva“ motininei bendrovei „Baltika Group“ buvo sėkmingas visose rinkose. Įmonė uždirbo 21 tūkst. eurų pelno, kai 2012-ųjų pirmąjį pusmetį patyrė 492 tūkst. eurų nuostolį. 2013 m. antrąjį ketvirtį grynasis įmonės pelnas siekė 624 tūkst. eurų, o tai yra 9 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.

 

URL

http://ekonomika.tv3.lt/naujiena/baltika-lietuva-apyvarta-auga-41997.html