Visi komentarai
Maksas, 2012-02-12 14:20

Saunu kad yra imones,kurios mato ateiti elektroautomobiliui.Taip ir toliau.Pirmyn

Abudabis, 2012-02-12 13:46

Mano kuklia nuomone reikėtų skatinti žmones pirkti elektromobilius, o ne konvertuoti tradicinius į pastaruosius. Tam turėtų būti skiriamos subsidijos, netaikomi PVM, muito mokesčiai. Pavyzdys: ta Toyota Aygo perdirbta į elektromobilį kainuoja ~ 100 000 Lt ir savo techninėm charakteristikom tikrai nedžiugina. Tuo tarmu Tesla Model S gali nuvažiuoti ~260 km, įsibėgėja iki 100 per 6,5 s, pasiekia 177 km/h greitį, bei kas svarbiausia- taikoma 8 metų garantija baterijoms .Bazinio modelio kaina (40 kWh) ~ 155 000 Lt. Pritaikius subsidiją 20% kaina bus ne tolima perdirbiniui. Bet tai visai kita klasė! Čia ne kažkoks Aygo kibiras. O be Model S yra ir kitų elektrokarų. Volvo ir kitos kompanijos kuria planus pigių serijinių automobilių gamybai. Lietuva gali konkuruoti? Niekada gyvenime. Čia nėra ko ir diskutuoti. Lietuva gali nebent gaminti atskiras dalis kokias, bet tik ne pačius elektromobilius. Todėl belieka tikėtis, kad Lietuva seks Estijos pėdom, darys kažką realaus, o ne fantazuos.

premjeras, 2012-02-11 16:37

lietuva bus tarp atsilikusiu, nes naftos produktu magnatai uzsmaugs sia ideja...o seima nupirks(eilini karta)....

Jūsų komentaras

Vardas*

El. paštas (nerodomas)

Komentaras*