5 patarimai kaip geriau aptarnauti klientus internete (1)

(Puslapis 1 iš 2)


Fotodienos nuotr.

Ekonomika.lt

2011-10-05 17:05

Klientų poreikų tenkinimas - svarbus iššūkis bet kokiam verslui. Tik patenkintas klientas gali būti lojaliu.

Internetas, socialiniai tinklai keičia požiūri į klientų pasitenkinimą. Atsirado daugiau galimybių nevaržomai dalintis savo įspūdžiais dėl įsigytos prekės arba paslaugos su šimtais savo draugų ir pažįstamų. Reklama iš lūpų į lūpas įgauna didesnę svarbą, būtent todėl ir dedamos vis didesnės pastangos turėti patenkintą klientą.

Žemiau pateikiami pagrindiniai principai, į kuriuos siūlome atkreipti dėmesį aptarnaujant klientus, siekiant užsitikrinti jų pasitenkinimą:

1. Būkite paslaugūs

Šis patarimas gali atrodyti savaime suprantamas bet kam, tačiau yra dažnai pamirštamas aptarnaujant klientus. Svarbu suprasti, kad būti pasiekiamu nėra lygu būti paslaugiu. Nepakanka turėti asmenį, kuris atsakinėja į skambučius ar konsultuoja klientus internetu.

Bendravimas su kiekvienu klientu yra svarbus. Šiuolaikiniai vartotojai yra užsiėmę, jau nekalbant apie jų galimybes rinktis Jūsų produktų ar paslaugų alternatyvas. Klientų aptarnavimo personalas privalo padėti kiekvienam besikreipiančiam, atsakyti į jų klausimus ir spręsti kilusias problemas, o ne tik sutelkti dėmesį į pardavimų rodiklius.

2. Būkite sąžiningi

Skaidrumas yra interneto vizitinė kortelė. Kiekvienas pokalbis su klientu turi būti sąžiningas. Jeigu Jūs negalite įvykdyti klientų pageidavimų ir, tarkim pristatyti prekę tą pačią dieną, Jūs turite nebijoti tai pasakyti ir kartu pasiūlyti kitą variantą. Prisiėmimas įsipareigojimų, kurių negalite įvykdyti, lemia klientų nusivylimą - tai žlugdo Jūsų reputaciją.

3. Viršykite lūkesčius

Konsultuodami klientus, turite pasiūlyti daugiau nei atsakymą. Nustebinkite klientą pasiūlydami papildomą nuolaidą, kuri nėra skelbiama viešai, pasiūlykite dovaną, nemokamą pristatymą ir kt. Nustebinkite naują ir pastovų klientą ir jie bus linkę pasidalinti malonia patirtimi su kitais.

4. Būkite ekspertu

Kiekvienas bendravimas su potencialiu klientu yra įmonės šansas parodyti savo kompetenciją ir gebėjimus profesionaliai atsakyti į klausimus, patarti. Konsultacija prieš pardavimą dažniausiai lemia kliento nuomonę apie kokybę ir įmonės profesionalumą. Nėra svarbu, klientas yra Jūsų ofise ar Jūsų tinklalapyje. Klientų aptarnavimo specialistas, konsultuojantis klientus telefonu ar internetu, turi labai gerai žinoti siūlomą produktą arba paslaugą.

5. Pasiūlykite komunikacijos kanalų įvairovę

Viena įmonė savo prekes pardavinėja tik viename prekybos tinkle, kitos įmonės analogiškas prekes galima nusipirkti visose didžiausiuose prekybos centruose. Turbūt nėra sunku suprasti, kurios įmonės pardavimo rezultatai yra geresni. Panaši situacija yra ir su klientų aptarnavimu. Jeigu klientas surado Jus internete, jam turi būti suteikta galimybė gauti konsultaciją čia pat, nekeičiant komunikacijos kanalo. Vieni mėgsta bendrauti telefonu, kitiems patogiau gauti konsultaciją realiu laiku internetu. Suteikite visas įmanomas galimybes, klientas pats išsirinks jam priimtiną variantą.

Straipsnio puslapiai:

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas