„Audimas“ atnaujins mažmenos tinklą


Roberto Dačkaus (Fotodiena) nuotr.

2013-10-04 14:45

„Audimas“ pradeda prekių ženklo, koncepcijos bei pardavimų vietų atnaujinimą. Šiandien, Vilniuje atidarytos pirmos naujos koncepcijos „Audimo“ parduotuvės, įprasminančios atsinaujinimo ir plėtros pradžią. Į pokyčius 2013 m. – 2014 m. planuojama investuoti apie 4 mln. litų.

Per dvejus metus bus atidarytos 4 visiškai naujos, ir atnaujintos 4 „Audimo“ parduotuvės. Šiuo metu veikia 22 „Audimo“ mažmenos parduotuvės, tarp kurių – 13 nuosavų ir 9 frančizės, iš viso 2664 kv. m. prekybinio ploto.

„Ieškoti naujų perspektyvų sukurti vietinėje ir tarptautinėje rinkoje patrauklų bei konkurencingą prekių ženklą paskatino per daugelį veiklos metų sukaupta patirtis, nuosekli prekių ženklo plėtra, eksporto užmojai ir rinkų analizė, – sako AB „Audimas“ valdybos pirmininkas Rimvydas Povilaitis. – Nauja koncepcija apims sprendimus, kokia bus prekių ženklo filosofija, kolekcija, prekybos aplinka ir komunikacija. Su prekių ženklu susijusius pokyčius vykdysime nuosaikiai ir planingai – visas procesas truks kelerius metus.“

Pasak Rimvydo Povilaičio, nauja koncepcija plėtojama išnaudojant turimą gamybos ir mažmenos tinklo potencialą. „Audimo“ prekių ženklas bus praturtintas naujomis tekstilės ir aprangos rinkų vystymosi tendencijomis bei perspektyvomis. Bus siekiama išryškinti vartotojams svarbią naudą – patogumą, naudojant natūralių bei funkcinių medžiagų derinius tiek kolekcijose, tiek ir prekybinėje aplinkoje.

Mažmenos prekybinės erdvės koncpeciją „Audimui“ kūrė partnerinės ispanų kompanijos „LIN DIU“ ir „Tribeka estudio“, kurios daugiau nei 15 metų specializuojasi mažmenos koncepcijų kūrime ir priežiūroje, yra atidariusios daugiau nei 100 parduotuvių visame pasaulyje.

„Kuriant aplinką mados prekių ženklui svarbu, kad prekybinė erdvė ir kolekcija, kuria joje bus prekiaujama, perteiktų tą pačią dvasią. Minimalizmas, natūralumo junginys su techniškumu, spalvos integracija – tokios buvo mūsų pagrindinės užduotys „Audimo“ prekybinės aplinkos interjero charakteriui. Aplinka čia turi būti elegantiška, stilinga, moderni, inovatyvi, natūrali“, – pasakoja Rimvydas Povilaitis.

Pasak Rimvydo Povilaičio, naujos koncepcijos „Audimo“ parduotuvių kūrybinė idėja – loftas su vaizdu – joje dera namų ir veiksmo zonos. „Audimas“ skatins žmones aktyviai keliauti ir harmoningai judėti, kad kiekviena diena taptų įdomia gyvenimo kelione, kuri kuria harmoniją bei leidžia atrasti laimę.

Atidarius naujos koncepcijos parduotuves PPC „Ozas“ ir PPC „Akropolis“, tolimesniuose „Audimo“ planuose – kitų metų vasarą startuos naujos koncepcijos kolekcijos komunikacija, rugpjūčio mėnesį bus pateikta naujos koncepcijos 2014 m. rudens – žiemos kolekcija, taip pat numatoma atnaujinti elektroninę parduotuvę.

 

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas