„Impuls“ vadovas: pats turi daryti viską, kuo užsiimi darbe (1)

(Puslapis 1 iš 3)


Ruslano Kondratjevo nuotr.

Paulius Grinkevičius / Savaitraštis „Ekonomika.lt“

2013-01-18 06:49

Mažiau nei prieš metus „Impuls“ vadovo vairą perėmęs Vidmantas Šiugždinis jau ir pats spėjo užsikrėsti sporto virusu – numetė tris kilogramus ir sporto salėje pradėjo leisti laisvalaikį. „Turi daryti viską, kuo užsiimi versle – kitaip darbas nesiseks“, įsitikina jis.

V. Šiugždinis apie galimybę eiti vadovo pareigas pirmą kartą susimąstė po projektų vadybos studijų Anglijos Grinvičo universitete. Pirmiausia jis įsidarbino reklamos agentūroje projektų vadovo asistentu, vėliau pakilo iki vadovo ir direktoriaus pareigų.

„Nuo pat pradžių dirbau su reklama. Reklama ir rinkodara pasirodė įdomios sritys, nes jose projektai nuolat keičiasi, visada yra kažkas naujo, nuolat perimi tarptautinę patirtį. Manau, kad šis pasirinkimas pasiteisino“, – sakė jis.

Vėliau V. Šiugždinis pradėjo dirbti didžiausioje Baltijos šalyse „SEVEN Entertainment“ pramogų grupėje. Iš pradžių „Siemens“ arenos projekto rinkodaros ir pardavimo vadovu, vėliau „Vichy“ vandens parko rinkodaros vadovu, „Rubicon Group“ rinkodaros departamento direktoriumi, kol 2009-aisiais tapo „SEVEN entertainment“ holdingo vadovu. Ten vadovavęs septyniasdešimties žmonių grupei šių metų gegužę pašnekovas perėjo į „Impuls“ ir tapo daugiau nei tris kartus didesnio kolektyvo galva.

„SEVEN Entertainment“ dirbau devynerius metus. Norėjosi ko nors naujo ir pamaniau, kad jei dar padirbėsiu pramogų grupėje, pasiliksiu ten visam gyvenimui, – kalbėjo pašnekovas. –Norėjosi naujovių ir kai investicinis fondas „BaltCap“ pakvietė mane ateiti į „Impuls“, ši veikla pasirodė įdomi.“ Pasak V. Šiugždinio, labiausiai viliojo tai, kad investicinis fondas turėjo stiprų finansinį užnugarį, leido laisvai priimti sprendimus ir ketino sparčiai plėstis.

Pasirinko sveikatą

Ilgą laiką rinkodaros srityje dirbęs V. Šiugždinis pasakojo, kad daugelis Lietuvos įmonių dar gerokai atsilieka nuo vakarų: žiūrima tik į šią dieną per daug nemąstant apie ateitį, todėl bendrovės orientuojasi tik į pardavimų skatinimą, o ne įvaizdžio kūrimą. Abu šie dalykai, „Impuls“ vadovo nuomone, turi būti daromi lygiagrečiai. Todėl atėjus į sporto klubų tinklą pirmieji uždaviniai buvo motyvuoti personalą ir sutvarkyti rinkodaros strategiją.

„Impuls“ buvo akivaizdus lyderis, bet jam negalėjome priskirti jokios emocijos. Buvo neaišku, koks tai sporto tinklas ir ką jis komunikavo, – prisiminė V. Šiugždinis. – Iki tol buvo mėginta sporto klubų tinklą pristatyti kaip grožio ar jėgos kultą, bet aiškios įmonės pozicionavimo strategijos nebuvo. Nusprendėme pasirinkti sveikatingumą.“ Pasak pašnekovo, sveikatingumas pasirinktas todėl, kad tai (kaip ir ekologija) labai populiari tema, sportuoti savo malonumui susiruošia vis daugiau žmonių. Tiesa, Lietuvoje jų kol kas gerokai mažiau nei kitose Europos šalyse.

Straipsnio puslapiai:

- Paulius Grinkevičius

Close

Penki eksperto patarimai padės padaryti svajonių karjerą

Informacinių technologijų (IT) sektoriaus perspektyvos žavi ir gundo daugelį, tačiau ką daryti, jei šioje srityje turi mažai patirties arba jos visai nėra? „Viskas įmanoma, svarbiausia turėti noro, užsidegimo ir tinkamai ...

Šeši ekspertų patarimai, kaip išsirinkti tinkamą praktikos vietą

 Kiekvienas studentas dar mokydamasis aukštojoje mokykloje turi šansą praktikos metu išbandyti save pirmoje profesinėje stotelėje. Tyrimai rodo, kad praktiką atlikę studentai turi tris kartus didesnę tikimybę gauti darbo ...

Darbo rinka ateityje: kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Spartus technologijų progresas neatpažįstamai pakeitė ne tik mūsų kasdienį gyvenimą, bet ir darbo specifiką. Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. ...

Naujas darbo paieškų sezonas: senos viltys ir naujos bėdos

 Kartu su naujais mokslo metais prasidėjęs naujas darbuotojų ir darbų medžioklės sezonas atneša kozirių tiek darbdaviui, tiek darbuotojui, teigia specialistų paieškos portalas cvmarket.lt. „Kaip ir kasmet, rugsėjo pirmoji ...

Trys darbuotojų perdegimo požymiai – kaip to išvengti?

Įsibėgėjęs vasaros sezonas – tai ne tik metas, kai sulėtėja darbų tempas, bet ir išryškėja darbuotojų perdegimo požymiai. Sveikatos atžvilgiu vasarą energijos turėtų netrūkti – daugiau šviesių valandų, natūralių ...

Ekspertų patarimai: kaip netapti darbo įkaitu?

Kiekvienas, ėmęsis kurti verslą, galėtų patvirtinti, kad riba tarp nuosavo verslo ir asmeninio gyvenimo labai plona. Vis dėlto, specialistų teigimu, atskirti darbą ir asmeninį gyvenimą būtina. Norint kelti našumą, reikia išmokti ...

Pats sau bosas: svajonių profesija, tačiau ne visiems įkandama

Turbūt ne vienas norėtų keliauti, tačiau tuo pačiu metu ir dirbti mėgiamą darbą. Ypač apie tai svajoja jaunimas: laisvė, kūryba, kelionės. Vis dėlto, dirbti laisvai samdomą darbą (angl. freelanceris) gali būti itin sunku. Kelionių ...

Reikiamą darbuotoją darbdaviai vis dar gaudo ant tuščio kabliuko

„Visos socialinės garantijos“, „laiku mokamas atlyginimas“. Dažnas Lietuvos darbdavys, naršantis po vis labiau tuštėjančią darbo jėgos rinką, iki šiol tiki, kad tokie pasiūlymai padės ...

Prireikia vis daugiau darbuotojų: įvardijo, kurių trūksta labiausiai

Darbo rinka pirmąjį metų ketvirtį buvo itin aktyvi. Jos vis daugiau įmonių susiduria su darbuotojų trūkumu įrodo išaugęs darbo skelbimų skaičius. Skelbimų apie siūlomą darbą įdėta pirmąjį ketvirtį net 24 proc. daugiau, rodo portalo ...

Slaptųjų agentų darbą primenanti profesija: jų prisibijo ne vienas darbuotojas

Kaip dirba jų darbuotojai siekia išsiaiškinti ne tik privataus sektoriaus verslininkai, bet ir valstybės valdomos įmonės. Tam pasitelkiami „slaptieji pirkėjai“, kurių darbas kartais gali priminti filmo scenarijų. Kad ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas