Milijonas pigesnių prekių paieškai Lietuvoje (6)

(Puslapis 1 iš 3)


Asmeninio archyvo nuotr.

Mindaugas Samkus / Ekonomika.lt

2012-11-05 15:58

Apsipirkinėjant parduotuvėje dažniausiai prekių lentynose ieškome ryškiomis spalvomis išsiskiriančių etikečių, bylojančių apie viliojančias prekybos centrų nuolaidas. Pasauliniai tyrimai atskleidžia, kad vartotojai prekes renkasi pagal jų kainą, o skaitmeniniame pasaulyje vis dažniau pigesnių prekių ieškome internete ar išmaniesiems telefonams sukurtose aplikacijose. Viena iš tokių yra ir lietuvių sukurta ir sėkmingai plėtojama prekių paieškos ir kainų palyginimo programėlė „PriceOn“.

„PriceOn“ – tai vieta, kur susitinka pirkėjai, gamintojai ir platintojai, vieta, kur galėsite rasti prekes ir jų aprašymus, palyginsite kainas ne tik elektroninėse, bet ir įprastose vietinėse parduotuvėse, esančiose šalia jūsų namų“, - rašoma oficialioje įmonės interneto svetainėje.

Investuotojų paieškos

Beveik prieš du metus Jurijaus Laneckij ir Andriaus Poznanskio galvose kilusi idėja šiandien jau sulaukia investuotojų dėmesio. Kaip ir daugelio startup‘ų atveju, pradinei idėjai išvystyti vien tik pradinių savo lėšų nepakanka, tad tenka ieškotis pagalbos iš šalies.

„Lietuvoje lankėmės populiariausiuose investicijų fonduose, taip pat kalbėjom su užsieniečiais. Vasaros pradžioje turėjome du pasiūlymus, tačiau fondai reikalavo turėti savo „verslo angelą“. Per vasarą sulaukėme nemažai pasiūlymų ir jau rugpjūčio pabaigoje pasirašėme sutartį su Tadu Karosu, kuris valdo holdingą „LTk Capital“, - pradinės verslo stadijos investiciją komentavo „PriceOn“ direktorius J. Laneckij.

Pirmųjų etapų (7 mėnesiu trukmės) investicija siekia beveik 1 mln. litų ir, pasak J. Laneckij, tai yra didžiausia investicija į informacinių technologijų (IT) startup‘ą per visą Lietuvos istoriją.

Unikalus verslo modelis

„Žuvys ieško kur giliau, žmonės – kur geriau“ – tokį šūkį savo tinklapyje pateikia „PriceOn“ komanda. Įmonės kūrėjai laikosi požiūrio, kad paslaugos internete turi būti nemokamos.

„Niekas nemoka už „Google“, už „Facebook“, už „Twitter“ ir kitus socialinius tinklus. Populiariausi dalykai internete yra nemokami, elektroninis paštas jau daugelį metų nemokamas, - aiškino J. Laneckij. – Visiškai atsisakome mąstymo, kad reikia imti pinigus iš savo partnerių, informaciją agreguojame nemokamai.“

Pasak vaikino, tai yra naujas ir unikalus verslo modelis, leidžiantis įmonei išsiskirti iš kitų prekių paieškos ir kainų palyginimo paslaugas teikiančių bendrovių.

„Kai kurie rinkos žaidėjai pamažu pradeda suprasti mūsų verslo modelį. Vis dėlto stambieji prekybos centrai mano, kad savo prekių kainas gali slėpti, teigdami, kad kainos nuolat keičiasi. Iš tiesų kainos nesikeičia, yra tik sezoniniai kainų šuoliai ir nuosmukiai“, - sako J. Laneckij.

Straipsnio puslapiai:

- Mindaugas Samkus

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas