Nuo puslapio „Facebook“ iki komercinio projekto

(Puslapis 1 iš 2)


Asmeninio archyvo nuotr.

Vytautas Urbonas / Ekonomika.lt

2014-10-29 11:06

Simonas Rudaminas daugiau nei prieš trejus metus socialiniame tinkle „Facebook“ sukūrė puslapį „We love Lithuania“ ir pradėjo dalytis gražiomis Lietuvos kraštovaizdžio nuotraukomis. Šios idėjos tikslas buvo parodyti pasauliui Lietuvos grožį ir priminti, kad Vilnius, o ne Ryga yra Lietuvos sostinė. Projektas sulaukė didelio susidomėjimo ir surinko apie 1 000 fotografų profesionalių bei mėgėjų būrį.

Idėją padiktavo rinka

Projekto „We love Lithuania“ metu S. Rudaminui kilo idėja sukurti ir komercinį projektą „CoPictures“. „CoPictures“ idėja kilo po trejų su puse metų darbo su projektu „We love Lithuania“, kuriuo buvo siekiama parodyti Lietuvą. Per trejus metus mes publikavome daugiau nei 15 tūkst. nuotraukų ir šiuo metu prie „We love Lithuania“ prisideda daugiau nei 1 000 žmonių, publikuojantys realaus vaizdo nuotraukas, kurios atspindi Lietuvą“, – teigia S. Rudaminas, „We love Lithuania“ įkūrėjas.

Puslapyje „We love Lithuania“ publikuotos nuotraukos sulaukė dėmesio ne tik iš žmonių, bet ir iš organizacijų – šios norėjo įsigyti nuotraukų komerciniais tikslais.

„Gauname krūvas užklausų dėl nuotraukų įsigijimo, tad kilo natūrali mintis, kad šį nuotraukų įsigijimą būtų galima atskirti ir padaryti komercinį projektą. „CoPictures“ esmė yra sukurti fotografų bendruomenę, platformą, kuri turėtų realiojo laiko nuotraukas“, – pasakoja S. Rudaminas.

Socialinis tinklas

Pašnekovas pabrėžia, kad tai nebus tik nuotraukų bazė, kurioje galima įsigyti fotografijų: tai – ir socialinis tinklas, jungiantis fotografus bei užsakovus, norinčius užsisakyti įvairių renginių, švenčių nuotraukų. „Tai yra fotografų socialinis tinklas, kuriame jie turi galimybę parodyti savo nuotraukas, jas parduoti. Taip pat netrukus įdiegsime naują funkcionalumą, kur patikimi, patvirtinti mūsų partneriai galės sukurti įvykius („event“).

Tarkime, pas mus yra kokia nors įstaiga, kuri žino, kad jai reikės nuotraukų renginiui. Pavyzdys galėtų būti Vilniaus maratonas. Jie sako: mes norėtume šio renginio nuotraukų. Jie sukuria renginį ir fotografai gauna pranešimą, kad bus poreikis tokioms nuotraukoms. Taigi, tie patys fotografai, kurie eina fotografuoti savo malonumui, turės galimybę tas nuotraukas parduoti. Taip pat galima pateikti ir kitą pavyzdį: įmonė nori pasisamdyti savo vakarėliui fotografą. Jie skelbia, kurią dieną, kurioje vietoje bus renginys, koks biudžetas tam skirtas. Žinutė pasirodo fotografams, kurie yra tame mieste ir turi laiko“, – kalba „CoPictures“ įkūrėjas. S. Rudaminas kaip pagrindinius užsakovus įvardija naujienų agentūras, žiniasklaidos priemones, kurioms reikalingos realiojo laiko fotografijos iš įvairių renginių, įvykio vietų.

Straipsnio puslapiai:

- Vytautas Urbonas

Close

Penki eksperto patarimai padės padaryti svajonių karjerą

Informacinių technologijų (IT) sektoriaus perspektyvos žavi ir gundo daugelį, tačiau ką daryti, jei šioje srityje turi mažai patirties arba jos visai nėra? „Viskas įmanoma, svarbiausia turėti noro, užsidegimo ir tinkamai ...

Šeši ekspertų patarimai, kaip išsirinkti tinkamą praktikos vietą

 Kiekvienas studentas dar mokydamasis aukštojoje mokykloje turi šansą praktikos metu išbandyti save pirmoje profesinėje stotelėje. Tyrimai rodo, kad praktiką atlikę studentai turi tris kartus didesnę tikimybę gauti darbo ...

Darbo rinka ateityje: kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Spartus technologijų progresas neatpažįstamai pakeitė ne tik mūsų kasdienį gyvenimą, bet ir darbo specifiką. Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. ...

Naujas darbo paieškų sezonas: senos viltys ir naujos bėdos

 Kartu su naujais mokslo metais prasidėjęs naujas darbuotojų ir darbų medžioklės sezonas atneša kozirių tiek darbdaviui, tiek darbuotojui, teigia specialistų paieškos portalas cvmarket.lt. „Kaip ir kasmet, rugsėjo pirmoji ...

Trys darbuotojų perdegimo požymiai – kaip to išvengti?

Įsibėgėjęs vasaros sezonas – tai ne tik metas, kai sulėtėja darbų tempas, bet ir išryškėja darbuotojų perdegimo požymiai. Sveikatos atžvilgiu vasarą energijos turėtų netrūkti – daugiau šviesių valandų, natūralių ...

Ekspertų patarimai: kaip netapti darbo įkaitu?

Kiekvienas, ėmęsis kurti verslą, galėtų patvirtinti, kad riba tarp nuosavo verslo ir asmeninio gyvenimo labai plona. Vis dėlto, specialistų teigimu, atskirti darbą ir asmeninį gyvenimą būtina. Norint kelti našumą, reikia išmokti ...

Pats sau bosas: svajonių profesija, tačiau ne visiems įkandama

Turbūt ne vienas norėtų keliauti, tačiau tuo pačiu metu ir dirbti mėgiamą darbą. Ypač apie tai svajoja jaunimas: laisvė, kūryba, kelionės. Vis dėlto, dirbti laisvai samdomą darbą (angl. freelanceris) gali būti itin sunku. Kelionių ...

Reikiamą darbuotoją darbdaviai vis dar gaudo ant tuščio kabliuko

„Visos socialinės garantijos“, „laiku mokamas atlyginimas“. Dažnas Lietuvos darbdavys, naršantis po vis labiau tuštėjančią darbo jėgos rinką, iki šiol tiki, kad tokie pasiūlymai padės ...

Prireikia vis daugiau darbuotojų: įvardijo, kurių trūksta labiausiai

Darbo rinka pirmąjį metų ketvirtį buvo itin aktyvi. Jos vis daugiau įmonių susiduria su darbuotojų trūkumu įrodo išaugęs darbo skelbimų skaičius. Skelbimų apie siūlomą darbą įdėta pirmąjį ketvirtį net 24 proc. daugiau, rodo portalo ...

Slaptųjų agentų darbą primenanti profesija: jų prisibijo ne vienas darbuotojas

Kaip dirba jų darbuotojai siekia išsiaiškinti ne tik privataus sektoriaus verslininkai, bet ir valstybės valdomos įmonės. Tam pasitelkiami „slaptieji pirkėjai“, kurių darbas kartais gali priminti filmo scenarijų. Kad ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas