Parduotuvės internete vadovas: savo pirkėją turim pažinti patys

(Puslapis 1 iš 2)


Fotodienos nuotr.

Balsas.lt

2014-06-12 14:39

Kartą pabandę įsigyti maisto internetu, vilniečiai vis drąsiau kasdienai apsiperka nuotoliniu būdu. Kovo viduryje atidarytos naujos maisto ir kasdienių prekių elektroninės parduotuvės „Barbora“ vadovai džiaugiasi sėkmingu startu – auga vieno užsakymo krepšelis, plečiasi nuolatinių pirkėjų ratas.

„Žmonėms sunku peržengti psichologinį barjerą, kad prieš pirkdami maisto produktą, jie nepamatys ir nepačiupinės jo gyvai. Esminis lūžis įvyksta tada, kai žmogus pabando tai padaryti bent vieną ar du kartus – tuomet jie grįžta. Įsitikinę, kad gauna gerai atrinktus ir šviežius produktus, o nepatikusius gali labai paprastai grąžinti, jie atranda apsipirkimo internetu privalumus – pavyzdžiui, kad nereikia tempti sunkių maišų,“ – įžvalgomis dalijosi „Barbora“ direktorius Aurimas Čiagus. Būtent sunkūs ir ilgesnio galiojimo produktai kol kas sudaro didžiąją kasdienių pirkinių internetu dalį. Tai gaivieji gėrimai, bakalėja, buitinė chemija, maistas naminiams gyvūnams, produktai kūdikiams, sunkūs vaisiai ir daržovės, pavyzdžiui, arbūzai. Paprastai tokie užsakymai į tuos pačius namus iškeliauja vieną kartą per savaitę.

„Pirkti maistą gyvai daugeliui yra didelis malonumas – pauostyti kaip kvepia pomidorai, ar pamačius leisti sau spontaniškai nuspręsti – šiandien valgysiu žuvį ar mėsą. Nesiekiame pakeisti malonumo pasivaikščioti parduotuvėje ar turguje. Mes tiesiog pasirūpiname viskuo kitu, ko namuose „reikia“, o ne tik „norisi“, – dėstė A.Čiagus. Šiuo metu vieno vilniečio, maistą perkančio internetu, krepšelį sudaro vidutiniškai 30 skirtingų rūšių prekės, per vieną apsipirkimą vidutiniškai išleidžiama 190 Lt suma.

„Kitaip nei tradicinis, internetinis pirkėjas Lietuvoje vis dar yra neištyrinėta planeta. Todėl prekių asortimentą nuolat peržiūrime, pildome ir tobuliname. Žinoma, kaina ir internete išlieka vienu pagrindinių sprendimo kriterijų, toliau rikiuojasi išskirtinai internetinio apsipirkimo privalumai – pirkinių užnešimas namo, nemokamas pristatymas.“ – teigė A.Čiagus.

Kol kas „Barbora“ savo paslaugas siūlo tik vilniečiams ir apie plėtros planus kalba atsargiai. Elektroninę parduotuvę stengiamasi plėsti pamatuotai, pirminis tikslas – pažinti pirkėją ir išvystyti būtent jam pritaikytą paslaugą. „Tokio tipo paslauga Lietuvoje dar labai nauja. Galime išanalizuoti daugybę užsienio šalių patirčių, tačiau galiausiai vis tiek turime pažinti tą konkretų žmogų, kuriam atvežame prekes. Kas jam priimtina? Ko jis niekada nedarytų? Ko jis tikisi? Kaip užsitarnauti pasitikėjimą? Manau, esame nemažai jau padarę – atsižvelgdami į siūlymus tobuliname asortimentą, prekių paieškos sistemą, keliame aukštus reikalavimus kokybės kontrolei. Tačiau tobulėti dar tikrai yra kur,“ – įsitikinęs A.Čiagus.

Straipsnio puslapiai:

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas