Reiklūs klientai verčia pasitempti įmones

(Puslapis 1 iš 3)


Organizatorių nuotr.

Ekonomika.lt

2015-02-19 17:56

Anot verslo konsultantų ir specialistų, Lietuvos įmonės noriai investuoja į savo darbuotojus. Jos yra linkusios skirti dėmesio bei lėšų komandos formavimo ir stiprinimo renginiams. Kalbinti specialistai pastebi, kad vartotojai tapo reiklesni ir išrankūs. Šias paslaugas teikiančios įmonės turi pasitelkti visiškai naujas priemones, kad patenkintų savo klientų poreikius.

Komandos formavimo renginių poreikiui įtakos turi ne tik komandos sveikata, bet ir rinkos situacija. Verslo valdymo konsultacijų ir mokymų įmonės „OVC Consulting“ konsultantė Viktorija Matusevičiūtė tvirtina, kad 2009 – 2012 metų laikotarpyje buvo jaučiamas diržų susiveržimas, tačiau po krizės rinka atsigavo. „Šiandien pastebime, kad noras daryti komandos formavimo renginius nemažėja, tačiau keičiasi formos poreikis. Į mus besikreipiančios įmonės yra išbandžiusios daug veiklų ir renginių, tad ieško naujų potyrių, originalių veiklų, unikalių sprendimų. Jaučiame tendenciją, jog komandos nebenori vien rimtų seminarų ar vien pramoginių renginių. Svarbu, kad komandos formavimo veiklos būtų ne tik smagi patirtis, bet ir ilgalaikė nauda“, – teigia V. Matusevičiūtė.

Svarbūs poreikiai

„OVC Consulting“ konsultantė V. Matusevičiūtė sako, kad yra stengiamasi komandos formavimo renginiuose išlaikyti balansą tarp ilgalaikio rezultato veiksmų bei naujos veiklos. „Komandai naujas patyrimas, iššūkis, išbandymas yra gera erdvė ir galimybė komandos įgūdžiams, komandinio darbo, komunikacijos įgūdžiams ugdyti, kolegų santykiams stiprinti. Ar komandą reikia stiprinti paprastai nesimato, kol viskas sekasi gerai. Ar žmonių grupė iš tikrųjų yra tvirta, galime pamatyti tik jai susidūrus su tam tikrais sunkumais ir iššūkiais. Mūsų praktika rodo, kad komanda sėkmingai įveikusi iššūkius tvirtėja, susitelkia“, – pasakoja pašnekovė.

Jau šeštus metus komandos formavimo renginius organizuojančio nuotykių parkų tinklo UNO Parks projektų vadovas Edmundas Pučkorius pritaria, kad klientai tampa vis reiklesni. „Akivaizdžiai yra matomas klientų poreikio pokytis. Iš įmonių gauname labai individualių ir unikalių prašymų. Kiekvienai organizacijai turime pasiūlyti skirtingas ir originalias komandos formavimo veiklas. Mūsų veiklos pradžioje įmones tenkindavo mūsų paruoštas paketas – standartinės, įmonėms skirtos pramogos. Šiandien taip nebėra ir kiekvienas klientas ateina patirti tik išskirtinių pojūčių“, – pastebi E. Pučkorius.

Straipsnio puslapiai:

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas