Reklamos apimtys Lietuvoje toliau auga


Fotolia.com nuotr. Reklama

BNS

2016-04-06 14:08

Reklamos apimtys Lietuvoje sausį-vasarį, palyginti su tuo pat laiku pernai, augo 3,1 procento. Labiausiai augo lauko video, kiek mažiau - radijo ir televizijos reklamos apimtys, skelbia tyrimų bendrovė „TNS LT“.

„Žvelgiant į reklamos užsakovus, daugiausiai, beveik septynis kartus, reklamos išlaidas didino organizacija „Gelbėkit vaikus“. Šešis kartus daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį lėšų reklamai šiemet skyrė „Coca-Cola“ ir „Nestle“ kompanijos. Tarp labiausiai reklamos gross išlaidas mažinusių užsakovų – smulkiųjų kreditų įmonės „Provident finansai“, „Nordecum“ ir „Bigbank“, – pranešime spaudai sakė „TNS LT“ Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Šiemet labiausiai išaugo bankų ir mokėjimo kortelių, dešrų bei dešrelių, gazuotų gaivinančių gėrimų reklamos išlaidos.

Praėjusių metų pabaigoje augę smulkiųjų vartojimo kreditų reklamos biudžetai šiemet mažėjo labiausiai – 47 proc. Taip pat mažėjo investicijos į mobiliojo ryšio telefonų (46 proc.) bei dantų pastos (28 proc.) reklamą.

Televizijos reklamos augimas šiemet siekė 4,9 proc. - ištransliuota 221 tūkst. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys sumažėjo 17,5 proc.: laikraščiuose jos plotas krito 25,9 proc., žurnaluose – 0,7 procento. Laikraščiuose šiemet išspausdinta 1,2 mln., žurnaluose – 0,8 mln. kv. centimetrų reklamos.

Radijo stotys sausį-vasarį transliavo 1,13 mln. sekundžių reklamos – 5,7 proc. daugiau nei 2015 metų tą patį laikotarpį. Reklamjuosčių reklamos internete išlaidos krito 1,2 procento.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas per metus sumažėjo 13,1 proc. - vidutiniškai per dieną stenduose buvo 25,2 tūkst. kv. metrų reklamos, o lauko video reklamos ekranuose transliuota 787 tūkst. sekundžių reklamos – 40,7 proc. daugiau.

Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų sausį-vasarį buvo užklijuota beveik 6 tūkst. reklaminių lipdukų – 0,7 proc. mažiau nei per pirmus du 2015-ųjų mėnesius. Vidaus televizijos reklamos kiekis šiemet smuko 32,7 procento.

Kino reklama šiais metais krito 14,4 proc. – iš viso buvo parodyta 48 tūkst. reklaminių klipų.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas