Socialinių tinklų vengiantys vadovai kenkia įmonėms (5)

(Puslapis 1 iš 2)


AFP/SCANPIX nuotr.

Ekonomika.lt

2012-07-14 20:45

 Didelių kompanijų vadovai yra praktiškai nematomi socialinės medijos portaluose. Jų nėra nei ,,Facebook”, nei ,,Twiter”, nei ,,Google+”, nei ,,Pintrest” – vargiai surastume jų ir ,,LinkedIn”.

Anot Josho Jameso, ,,Omniture” (dabar priklausančios “Adobe" kompanijai) įkūrėjo, šiuo metu valdančio ,,Domo” start-up’ą, šie tyrimų rezultatai yra tiesiog neįtikėtini. Daugiau nei pusė JAV gyventojų džiaugsmingai priėmė ,,Facebook” ir kitus panašius puslapius, o daugiau nei trečdalis jų naudojasi ,,Twitter”. Tačiau vos 7,6 procentų ,,Fortune” sudarytame 500 kompanijų direktorių sąraše esančių vadovų pasivargino prisijungti prie ,,Facebook”, o ,,Twitter” paskyras susikūrė tik 4 procentai jų. Iš viso 70 procentų didžiųjų kompanijų vadovų visai nedalyvauja socialinėje medijoje.

Kai J. Jameso kompanija ,,Domo” analizavo ,,Fortune” penkišimtuko socialinės medijos indeksą, komanda buvo labai nustebinta, nes vos 9 vadovai per 100 dienų periodą ,,Twitter” parašė žinutę. Ir pavyzdžiui ,,Hewlett-Packard” vadovė Meg Whitman mikroblogų platformoje daugiausia žinučių skelbė tuomet, kai siekė šio posto. Tačiau kaip su 100 tūkst. darbuotojų ir milijonais klientų?

Tik du didžiųjų kompanijų vadovai turi paskyras su 500 vadinamųjų draugų – ir tai gana juokingas skaičius. O štai Rupertas Murdochas gali būti vadinamas vienu socialiausių, bet jis turbūt ir vienas vyriausių vadovų.

Ne mada

Socialinė medija nėra mada, kuri praeis. Pirma priežastis vadovų veiklai socialiniuose tinkluose – ten susikaupusi klientų kritinė masė. Net jeigu kompanija neplanuoja tiesiogiai kontaktuoti su klientais, reikia praleisti pakankamai laiko internete, kad galėtum suprasti, kuo gyvena pasaulis.

Toks įsitraukimo trūkumas galėtų būti palygintas su situacija, kai pusė pasaulio naudojasi elektroniniu paštu, bet kompanijų vadovai to nedaro. Arba pusė klientų naudojasi elektroninėmis parduotuvėmis, o direktoriai šios paslaugos net neišbando.

Tikra tiesa, kad ,,Facebook”, ,,Twitter” ir ,,LinkedIn” dabar yra kasdienybė. Vadovai yra įsipareigoję akcininkams būti matomais. Vadovai, kurie atsisako socialinės medijos rizikų, praranda ryšį su geriausiais klientais, galimybėmis bei įtaka.

“Mūsų kompanija nėra didelė, bet aš matau socialinių tinklų naudą. Mes taip pritraukėme darbuotojų, išpopuliarinome savo prekės ženklą ir sulaukėme grįžtamojo ryšio dėl kuriamo produktų perspektyvų. Judame kur kas greičiau”, – teigia J. Jamesas.

Jis pasakoja vieną dieną ,,Twitter” pasidalinęs nuomone apie patinkančią produkto savybę, o po poros savaičių susitikime su inžinieriais, jam parodė tokį patį produktą su minėta savybe.

,,Iš anksto nebuvome aptarę susitikimo, inžinieriai pasigilino ir patys sugalvojo, kaip produktą patobulinti”, – sako verslininkas.

Straipsnio puslapiai:

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas