T. Ramanauskas: reklamdaviams dabar kone aukso amžius Kokiai reklamai neatsispiria niekas?

(Puslapis 1 iš 2)


Fotodienos nuotr.

Agnė Pikšrytė / Balsas.lt

2013-07-30 20:27

 Idėjų agentūros „New!“ kūrybos vadovas ir bendraįkūrėjas Tomas Ramanauskas sako, kad nepaisant sočios ir visko mačiusios auditorijos, reklama – vis dar ta sritis, kur kūrybiškumas yra neribotas, o būdų pasiekti tikslinį vartotoją yra apstu. Tačiau svarbiausia – gyvybė.

„Reklama nemiega – ieškome būdų, kaip būti aktualiais, gyvybingais, įtraukiančiais, ne pamokslautojais ar nuobodžiais akcijiniais robotais. Be abejo, kaip ir seniau, prastos, beveidės, besielės reklamos yra absoliuti dauguma. Bet tai jau tinginių kūrėjų sąžinės reikalas“, - mano agentūros „New!“ idėjinis vadas.

Kaip per paskutinius penkerius metus keitėsi reklamos pobūdis jūsų akimis? Kas tapo visiška atgyvena, kokias naujas priemones imta naudoti? Kas šiuo metu yra laikoma gera reklama?

Reklama keičiasi iš paskos vartotojų įpročiams. Per penkerius metus iki neįsivaizduojamo dydžio išaugo „Facebook“ vartojimas, jaunoms auditorijoms internetas tapo dominuojančia media, aplenkdamas TV, išmanieji telefonai įgalino daryti dalykus, kuriuos kadaise matėme fantastiniuose filmuose.

Visai tai keičia auditoriją ir jos elgseną ir, kaip visais laikais, reklama, kai ji gera, yra supratinga ir tai prasmingai išnaudoja. Reklama turi amžinai atsinaujinantį įrankyną, tačiau esminis dalykas - aktualumas ir pagaulumas auditorijai yra nekintamas. Nesvarbu, kokia forma, jei nėra įtraukimo, sustabdymo – nieko nebus. Laimei, vis daugiau kompanijų pasaulyje susitaiko su naujų laikų role – įdomaus pakeleivio, o ne vairuotojo ar direktoriaus bendroje prekės ženklų ir žmonių kelionėje.

Kokie reklamos ypatumai vasaros metu, kai žmonės atostogauja, mažiau sėdi prie televizorių? Kur vasarą „išsikrausto“ reklama ir kokiomis formomis tampa labiau matoma, efektyvi?

Prie TV jie sėdi mažiau, prie jūros pasiima žurnalų ir vis tiek lieka internete. Mažiau jį varto darbo metu, bet be jo gyventi nebegali. Juoba, kad internetas vis labiau – visur.

Pastaruoju metu vyrauja reiškinys, kad išsilavinę, platesnio mąstymo žmonės iš viso atsisako televizijos. Neretai jie neklauso radijo, neperka spaudos leidinių, o kai kurie neturi ir socialinių tinklų paskyrų. Ir apskritai, tokie žmonės dažnai kritiškai žiūri į reklamą. Kokia reklama ir kokiomis formomis veikia juos ir ar iš vis tokius „mąstančius“ vartotojus dar galima paveikti?

Auditorijos paisanti reklama visada atlieka savo darbą. Nes jei paisai – tai supranti, gerbi, įsijauti ir žinai, kas juos paliečia. Tada lengviau atrasti jiems skirto produkto ar paslaugos charakterį ir ypatumus. Žmonės atsisako TV ne iš pižoniškumo, o tik todėl, kad jos turinys dažniausiai yra beprasmis srautas, mažai tesiskiriantis nuo tos lentelės, kurią TV rodo, kai baigiasi programa.

Straipsnio puslapiai:

- Agnė Pikšrytė

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas