TNS LT: reklamos apimtys augo 4,8 proc.

(Puslapis 1 iš 2)


(Nuotr. Fotolia.com)

Ekonomika.lt

2015-09-02 09:42

 Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2015 m. sausio-liepos mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 4,8 proc., lyginant su 2014 m. analogišku laikotarpiu. Šiais metais reklamos apimtys labiausiai augo kino ir lauko reklamoje, kiek mažiau vidaus, TV, lauko statinės reklamos ir radijo kanaluose.

„Žiniasklaidoje ir toliau pastebimas stabilus socialinės reklamos augimas. Per septynis šių metų mėnesius jos gross apimtys išaugo net 14 kartų. Aktyviausiai buvo reklamuojama saugaus eismo akcija, paramos akcija „Gelbėkit vaikus“ ir A.Guogos paramos fondo prašymas paremti Lietuvos kariuomenę“, – pastebi TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Lyginant produktų grupes, du su puse karto paaugo vaikiškų sauskelnių, du kartus – mobiliojo ryšio telefonų prekybos gross reklamos išlaidos.

Mobiliojo ryšio reklamai buvo skirta 63 proc. mažesni biudžetai. Taip pat mažėjo gross investicijos į mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelių (32 proc.), populiariosios muzikos koncertų, festivalių (18 proc.) reklamą.

Iš reklamdavių labiausiai per 2015 m. sausio-liepos mėn. gross išlaidas didino Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR susisiekimo ministerijos, LR finansų ministerija su projektais www.esinvesticijos.lt, www.euras.lt ir iniciatyva „Jonvabaliai“, smulkiųjų vartojimo kreditų bendrovė „Nordecum“.

Šiais metais reklamos gross pinigus mažino „Bitė“ (56 proc.), „Mondelez International“ (38 proc.) ir „Henkel“ (34 proc.).

2015 m. sausio-liepos mėnesiais TV reklamos augimas siekė 6,6 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuota 918 tūkst. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2014 m. ir 2015 m. pirmų septynių mėnesių duomenis, krito 7,6 proc. Laikraščiuose reklamos plotas mažėjo 8,9 proc., žurnaluose – 5,4 proc. Iš viso laikraščiuose per šiuos metus buvo išspausdinta 6,114 tūkst., žurnaluose – 3,636 tūkst. kv.cm. reklamos.

Radijo stotys per 2015 m. ištransliavo 4,159 tūkst. sekundžių reklamos ir tai buvo 1 proc. daugiau nei per 2014-ųjų analogišką laikotarpį.

Per pirmus septynis 2015-ųjų metų mėnesius, lyginant su 2014 metų tuo pačiu laikotarpiu, banerinės interneto reklamos gross išlaidos nukrito 9,6 proc.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, palyginus 2015 ir 2014 metų sausio-liepos mėnesių duomenis, paaugo 4,2 proc. Vidutiniškai per dieną lauko reklamos stenduose buvo 20,7 tūkst. kv. m. reklamos.

Lauko video reklamos ekranuose per 2015 sausį-liepą buvo transliuota 2,437 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su 2014 m., lauko video reklamos apimtis sekundėmis paaugo 38 proc.

Straipsnio puslapiai:

Close

Brangsta degalai: kainos neketina stabilizuotis

Dar vasarą ėmę brangti degalai ir toliau plonina vairuotojų pinigines. Degalų kainos toliau didėjo ir šį mėnesį. O štai dyzelinui per mėnesį pabrangus net šešiais procentais, jo kaina beveik susilygino su ...

Didesnė minimali alga Lietuvoje: kiek žmonės gaus „į rankas“

Nuo kitų metų Lietuvoje kylantis minimalus atlyginimas po mokesčių reformos vers lietuvius didžiuotis – bent teoriškai išsiskirsime iš Baltijos šalių kaimynių ir pirmausime pagal minimalų užmokestį. Tačiau ...

Daržovių kainos šoko aukštyn: rado naują kaltininką

Pernai praūžusios liūtys, o šiemet derlių nustekenusios sausros gerokai išaugino populiariausių lietuviškų daržovių kainas. Tačiau pasirodo, kad dėl kainų šuolio kaltos ne tik nepalankios oro sąlygos, bet ir prekybos ...

Kaip išsirinkti kiemui tinkamiausius vartus?

Siekiant aptverti privatų žemės sklypą tvora, dar vienu svarbiu elementu tampa tinkamai parinkti kiemo vartai. Vartai gali būti įvairaus dizaino, tačiau specialistai pataria juos derinti prie tvoros tam, kad bendras vaizdas žemės sklype būtų ...

Stebina ne vieną: nealkoholinis „džinas“ už 30 eurų

Nuo šių metų sugriežtinus prekybą alkoholiu bei uždraudus bet kokią alkoholio reklamą, prekybininkai ieško naujų būdų reklamuoti savo produkciją bei patraukti pirkėjų. Vienas būdų apeiti reklamos draudimus – nealkoholinių gėrimų ...

Ekonomistų verdiktas: pastarasis dešimtmetis lietuvių gyvenimui bus lemtingas

Trečiadienį pristatytame Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgyvendinamų šešių struktūrinių reformų – mokesčių, sveikatos apsaugos, švietimo, inovacijų, pensijų ir šešėlio mažinimo srityse – ekonominėje ...

ES apkarpys išmokas Lietuvai: ragina ruoštis jau dabar

Naujasis Europos Sąjungos (ES) investicijų laikotarpis Lietuvai ir šalies verslininkams pažers iššūkių, kuriems ruoštis verslo organizacijų ir Finansų ministerijos atstovai siūlo pradėti jau dabar. Pagerėjus Lietuvos ...

Į Lietuvą žengia nauja turizmo bendrovė: siūlys keliones pamėgtomis kryptimis

Šių metų rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių ...

Krizės pamokos Lietuvai: 20 metų atsiliekame nuo to, kas jau buvo padaryta

Šiemet pasaulyje galima „švęsti“ dvigubą, nors ir nemalonų, jubiliejų – lygiai prieš 20 metų ekonominė krizė paralyžiavo Rusiją, o lygiai prieš dešimtmetį bankrutavo JAV bankas milžinas ...

Bankų statistika: kortelės tapo įpročiu – jomis atsiskaitoma vis dažniau

Banko kortelėmis už prekes ir paslaugas atsiskaitoma vis dažniau, auga ir bendra operacijų kortelėmis apyvarta, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. Specialistų vertinimu, negrynieji pinigai tampa vis labiau įprasti, o prie augimo ...

 

 

Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas