Brangiausi „Ferrari“ modeliai

„Ferrari“ pardavimams Britanijoje išaugus 31 proc., „The Telegraph“ sudarė brangiausių kada nors pagamintų šios italų markės automobilių sąrašą.

2002 metų „Maranello 575M“

Gamintojo nuotr.

Kaina: 224 640 JAV dolerių

Prieš 2006 metais pasirodant 599 versijai, „Ferrari“ išleido „Maranello 575M“ versiją. Su V12 5,748 litrų varikliu, automobilis sugeneruoja 515 arklio galių.

“Ferrari 458 Italia“

Gamintojo nuotr.

Kaina: 290 tūkst. JAV dolerių

F430 įpėdinis gali pasigirti 4,5 litrų V8 varikliu, kuris turi 570 arklio galių. Jis turi unikalią pavarų dėže su dviguba sankaba bei 7 bėgius, o 100 km/h greitį pasiekia per 3,5 sekundės.

2011 metų „Ferrari Enzo“

Reuters/SCANPIX  nuotr.

Kaina: nuo 600 tūkst. iki 1 mln. JAV dolerių

Pavadintas „Ferrari“ įkūrėjo garbei šis modelis garsėja lengvu anglies pluošto kėbulu. Su V12 varikliu jis gali pagaminti 660 arklio galių. Jo maksimalus greitis 349 km/h, o 100 km/h pasiekia per 3,4 sekundės.

„Ferrari FXX Evoluzione“

AFP/SCANPIX nuotr.

Kaina: 1,8 mln. JAV dolerių

Buvo pagaminti tik trys šių automobilių modeliai. Jie aprūpinti 6,3 litro V12 varikliais.

2006 metų „China 599“

Gamintojo nuotr.

Kaina: 1,8 mln. JAV dolerių

2006 metais išleista versija buvo išdažyta kinų menininko Lu Hao. Automobilis turi 6 litrų V12 variklį, o iki 100 km/h įsibėgėja per 3,7 sekundės.

2006 metų P 4/5 „Competizione“

Gamintojo nuotr.

Kaina: 4 mln. JAV dolerių

Specialiai investuotojui ir filmų režisieriui Jamesui Glickenhausui sukurtas modelis gali išvystyti 349 km/h greitį, o 100 km/h pasiekia per 3 sekundes.

1958 metų 412 S

RM Auctions nuotr.

Kaina: 5,6 mln. JAV dolerių

Pats galingiausias savo laikų „Ferrari“ buvo sukurtas Amerikos sportinių automobilių klubo (SCAA) lenktynėms.

1959 metų GT SWB 250

Gamintojo nuotr.

Kaina: 7 mln. JAV dolerių

Vienas įžymiausių to meto lenktyninių automobilių. Modelis buvo sukurtas dviejų rūšių: su aliuminio ir plieno kėbulu. Ši transporto priemonė labai trumpa (2,4 metro), tai jai suteikė pranašumą darant staigius posūkius dideliu greičiu.

1957 metų „Testarossa“ 250

Gamintojo nuotr.

Kaina: 12 mln. JAV dolerių

Šis V12 variklio modelis šeštajame ir septintajame dešimtmečiuose buvo populiarus lenktyninis automobolis Brazilijoje, Kuboje ir Portugalijoje.

1963 metų GTO 250

RM Auctions nuotr.

Kaina 33 mln. JAV dolerių

1952-1964 metais buvo išleistas ribotas šių modelių skaičius. Jis turėjo 302 arklio galių, o iki 100 km/h įsibėgėdavo per 5,8 sekundės. Manoma, kad jų yra likę tik 39. Vasario mėnesį britų verslininkas Jonas Huntas pardavė savąjį GTO 250 už 20,2 mln. svarų sterlingų.

URL

http://ekonomika.tv3.lt/naujiena/brangiausi-ferrari-modeliai-25256.html