Kaip atrodo įtakingų žmonių darbo vieta?

Geros idėjos gimsta vienatvėje ar su draugais? Prabangiame kabinete ar vaikštant miško takeliu? Apie savo darbo vietas „LinkedIn“ tinklalapyje pasakoja vieni įtakingiausių šių dienų verslo bei žiniasklaidos žmonių. Pateikiame kelias šių žmonių darbo vietų nuotraukas bei pasakojimus, kur jiems geriausiai dirbasi.

Richardas Bransonas, „Virgin Group“ įkūrėjas

LinkedIn nuotr.

„Kai aš dirbu, aš matau žmones, nesvarbu, ar aš namie Neckerio saloje, ar keliauju po pasaulį, visada mane supa žmonės, kurie dalinasi idėjomis ir suteikia įkvėpimo. Niekada nemėgau užsidaryti vienas biure ar ilgai vienas kurti planus. Mano pati įprasčiau darbo vieta yra Neckerio saloje, kur yra nuostabus vaizdas į vandenyną ir pilna vietos atsipalaidavimui bei darbui ar apmąstymams.“

T. Boone‘as Pickensas, „BP Capital“ ir „TBP Invesments Management“ vadovas

LinkedIn nuotr.

„Turiu tą patį darbo stalą nuo 1980-ųjų, jis regėjo ateinant ir išeinant milijardus dolerių. Nuotraukoje matyti labai netvarkingas stalas. Nuotraukos apačioje matyti kalendorius, kuriame aš žymiu kasdienes savo treniruotes. Už mano peties yra „Bloomberg“ terminalas. Aš uždirbau ir pralošiau milijardus dolerių stebėdamas tą ekraną.

Ariana Huffington, AOL „Huffington Post Media Group“ prezidentė ir vyriausioji redaktorė

LinkedIn nuotr.

„Iš mano biuro matyti Brodvėjus bei „HuffingtonPost“ naujienų kambarys. Svarbiausia yra skaidrumas. Aš galiu matyti lauk ir visi gali matyti vidun. Kaip matote, aš turiu keletą knygų. Ant palangės stovi mano dukterų, sesės bei mamos nuotraukos. Ant stalo – dar daugiau knygų bei kompiuteris, kuriame dažniausiai įjungtas „HuffingtonPost“ pradinis puslapis.“

Herbas Greenbergas, CNBC reporteris

CNBC nuotr.

„Aš sėdžiu viduryje naujienų kambario, kuriame aplinka yra įtempta, kartais išprotėjusi ir niekada tinkama susikaupti. Čia visada tiesiogiai transliuojama televizija. Aš turiu keturis kompiuterio ekranus ir vieną televizoriaus ekraną. Vienas ekranas skirtas stebėti akcijas. Kitas – elektroninį paštą. Likę du yra darbo ekranai, kuriuose atidaryta daug (dažniausiai per daug) interneto naršyklės langų.“

Jeffas Weineris, „LinkedIn“ generalinis direktorius

LinkedIn nuotr.

„Tai vaizdas už mano biuro Kalifornijoje. Dabar tai mano mėgstamiausia susitikimų akis į akį vieta. Pradėjau daryti susitikimus vaikštant pernai metų pradžioje, kai kolega patarė, kad taip nereikia rezervuotis susitikimo vietos bei tuo pačiu galima pasimankštinti. Pusvalandžio trukmės pasivaikščiojimas kelis kartus į dieną suteikia energijos. Be akivaizdžios naudos sveikatai, šie susitikimai pašalina visus nereikalingus trukdžius, tad laikas yra praleidžiamas produktyviau.“

URL

http://ekonomika.tv3.lt/naujiena/kaip-atrodo-itakingu-zmoniu-darbo-vieta-35717.html