Reklamos rinka: Europa smunka, Lotynų Amerika klesti

Išlaidos reklamai per pirmąjį šių metų ketvirtį sparčiausiai kilo Lotynų Amerikoje. Tai sudaro gana ryškų kontrastą Europai, kur biudžetas reklamai vis dar mažėja.

Lotynų Amerikoje išlaidos reklamai per metus išaugo beveik 12 proc., rodo tyrimų agentūros „Nielsen‘s Global AdView Pulse“ duomenys. Kitose regiono šalyse taip pat užfiksuotas augimas, rašo CNBC.

Europoje per tą patį laikotarpį reklamai išleista 4,4 proc. mažiau. Tyrimų agentūros teigimu, mažai tikėtina, kad trumpuoju laikotarpiu šiame regione išvysime augimą.

Medijų analitikė iš „Strategy Analytics“ Leika Kawasaki teigia, kad interneto proveržis Lotynų Amerikoje kartu iškėlė ir reklamos sektorių.

„Vis daugiau namų ūkių naudojasi plačiajuosčiu internetu, taip auga žiūrovų skaičius ir galimybė reklamuotis plačiau“, - CNBC sakė ji.

Interneto skvarba Pietų Amerikoje yra viena didžiausių pasaulyje. Brazilijoje, didžiausioje regiono ekonomikoje, šis rodiklis siekia 42 proc., Čilėje ir Kolumbijoje atitinkamai 59 ir 56 procentus.

„Lotynų Amerika yra viena iš lyderių pagal praleidžiamą laiką internete. Mes tikimės, kad Lotynų Amerikos reklamos rinka toliau plėsis“, - teigia L. Kawasaki.

Anot jos, 2014 metais vyksiantis pasaulio futbolo čempionatas ir 2016 metų olimpinės žaidynės vyks Brazilijoje, taigi reklamos apimtys dar turėtų didėti. Analitikų duomenimis, Centrinės ir Lotynų Amerikos regiono išlaidos reklamai per šiuos metus išaugs dar 12 proc. ir pralenks Didžiąją Britaniją.

Visgi „Nielsen“ analitikai lieka atsargesni ir teigia, kad tam koją pakišti gali regiono ekonominės problemos.

„Šis kylantis regionas susiduria ir su savais iššūkiais. Pavyzdžiui, Argentinoje toliau kyla nedarbo lygis ir išlieka aukšta infliacija“, rašoma pranešime.


 

URL

http://ekonomika.tv3.lt/naujiena/reklamos-rinka-europa-smunka-lotynu-amerika-klesti-41115.html