Visi komentarai
Lorena's, 2013-10-02 17:10

Lai uzsipisa visa lietuva su savo darbais ir algom apgailetinom jau keturi. Metai kaip ne lietuvoi ir nesirosiu y ja

Jurgis, 2013-07-19 09:43

O tai ka, zmogus gaudamas daugiau dirbs geriau?..Toks musu verslo poziuris i darbuotojus. Yra tik numetama fraze: "patys mokekite tokius mokescius ir paziuresim kokias algas mokesite darbuotojui"...Tik vienas klausimas: kaip per trumpa laika musu darbdaviai savo gerbuvi taip pasigerino, kad net rusijos oligarchai pavydetu suzinoje(tai galioja ne visiems)? Jeigu jau musu darbdaviams taip sunku - tai uz kokias lesas vilas statosi, masinas prabangias perkasi? Pats savo ausimis girdejau vokietuku verslininku pokalbi apie lietuvius, kuomet jie stebejosi tokiu greitu lietuvaiciu praturtejimu, nes jiems tai neiprasta, pas juos turtai, jeigu tu pradedi nuo nulio, ateina po gero 20-imtmecio, o Lietuvoje ir 2-5 metu pakanka. Maziau dejuokit, o reikalaukite! Man patiko norvegu poziuris: neduoda - eik pasiimti, nes niekas neatnes!.. O darbdaviai kai pamatys jog darbuotojai yra reali jega, kuri gali palikti be skatiko(sudegindami vilas, bankus, automobilius, lektuvus ir kt), bus zenkliai sukalbamesni.

to: ir ass, 2013-07-17 11, 2013-07-18 12:40

su 2000 minimalia alga ir bankrutuojancia valstybe atrodytume dar juokingiau.. zmogus gauna tokia alga, kokios nusipelno ir nereikia cia verkti.. eikit i darbo kursus, igaukit specialybe kokia, o ne romerio teisininkas, iskart gausit 2-3 kartus daugiau..

jaunas zmogus, 2013-07-18 01:32

pats esu studentas , jai keleri metai is eiles kiekviena vasara po egzaminu , vaziuoju i svedija dirbti . Taip darbas sunkus dirbam 6 dienas i savaite , i diena po 8-11 valandu , taciau valandinis atlyginimas , aisku tevynes ilgesys kiekviena diena , bet ilgai neuztrunku , per menesi buna isdirbu po 240valandu , uz tai gaunu apie 6500lt i rankas atskaicius viska + nemokamas apgyvendinimas, jau geriau pora men paarti uzsienyje negu lietuvoje. aisku saygos gyvenijo nera ypatingos , ne pas mama namie miegu , bet bent uzdirbti duoda

2 nu nacert, 2013-07-17 11:50

Neatsisakyk savo minties. Sukuri UAB. (dabar pigu) istatini kapitala panaudoji istatinio kapitalo skolos grazinimui. Pasisamdai "Teisingus" darbininkus ne uz minimuma, pasirasai sau alga kokia nori ir VUOLIA. Lietuviskas poziuris Duokit. Pats padaryk kanors, kad gautum. Duokit alga didesne nei minimum. OK galima tartis. moki procenta uz darbo vieta, sildyma, vedinima, stakles, stala, kompa, patalpas, daly algos buhalterei, irangos nusidevejima, PVM, mokescius uz alga ir tada galima tartis del norimo gauti pelno procento. Dirbti uz Alga yra netaip gerai, kaip dirbti, kai gauni uz rezultatus dali procento. PVZ gaudamas algos 3000 i rankas milijona uzdirbsi per ~28 metus darbo Gaudamas 1 niekinga procenta pelno nuo pvz milijardo milijona gali uzdirbti per daugaiu nei 1 menesi. taigi dirbti reikia uz procentus (priklausi nuo tavo pastangu) o ne uz fiksuota atlyginima (kuri gali gauti net ir nieko nedarydamas lygiai taip kaip plesydamasis)

ir ass, 2013-07-17 11:34

Labai pritariu ass. Lietuvos piliečiui už lietuvišką minimumą Lietuvos Respublikoje praktiškai pragyventi neįmanoma. Naujai išrinktam seimo nariui reikėtų tikrai mokėti minimalų atlyginimą. Su tokiu minimaliu atlyginimu juokingai atrodome prieš Europą.

taspats, 2013-07-17 04:46

Tai gal ir seimo naujokams pirmus metus reikia moketi maziau, nes jie dar nezino kas kur randasi.

creep, 2013-07-16 22:58

visi nori kad zmones dirbtu uz dyka

sigitas, 2013-07-16 19:27

Prisimenu tarybine mokykla kur skaitydavome tarybiniu klasiku kurinius apie gudzius ir sunkius Lietuvos nepriklausomybes laikus ,kai jaunuoliams reikdavo dirbti samdiniais pas ukininkus kurie duodavo tik maista nakvyne ir tik 5lt, sumokedavo grynais.Paziurekim kas dabar jei i rankas gaunu 820 is kuriu simta dar isleidziu kelionei i darba,720 lieka .tai tik kukliam pramitimui,manau tada ukininkai maitino kur kas geriau,bent jau sveikiau tai tikrai,tai reiskia nei gyvenimo busta gauni nei tuos 5lt, grynais.Nedidelis zinksnelis, tik kokia 80 meteliu atgal,o ne i prieki,stai ir visi pasiekimai.Tiesa girdejau ,kad Lietuva itrauke i turtingu valstybiu sarasa.Idomu kokioje dar turtinga laikoma valstybeje daugiau nei puse dirbanciu gauna 200eu i men,Jumoristai

ass, 2013-07-16 17:58

(esu dirbanti, ir ne uz minimuma). Kai tas minimalus atlyginimas leis jaunimui minimaliai tenkinti gyvenimo islaidas (bustas, maistas, mini pasikulturinimas, rubai, vaistai), tada nebus jokiu problemu. Teko padirbeti uzsienyje uz minimalu atlygi, tai uztekdavo viskam ir dar likdavo. Butu saunu, kad ir LT taip butu.

ukejus, 2013-07-16 16:20

Tai kad tu algu neikelsi- valstybe nulupa 9 kailius. Padare darbuotojas gero uz 1000lt tai 210 jau PVM moki. Tada is to 1000 gali i rankas tik apie 600 ismoket. Bet tai imonei dar reikia issilaikyt. Jei puse valstybe suryja- tai is kur pas mus bus pakilimas.Pinigais juk nelyja. Stai UK jei uzdirbi iki 32 000 litu, tai is darbuotojo atskaito 11procentu tik, t.y 3500 litu. Tai tik 11procentu. PVM UK gi maistui is viso nera...

anis, 2013-07-16 15:53

.Taip, jaunimas yra isnaudojamas.Esu senas zmogus ir kai ateina jaunas zmogus darban tai jau darbdavio nuosprendis jau buna parasytas -minimumas,o dar ir aplamai apmulkinti pasinaudoti jaunu zmogu ,kaip maximose mulkina kasose su neva trukumais ....tai ir to minimalaus negauni-tevai islaikys,pavalgyt duos.sutvarkykit pirma darbuotojo teises,pasirasome aibe popieriu -saugos ,sveikatos ,...,bet ju darbdaviai nepaiso,issiziosi ,duris parodys.ir ttt.Tiesiog neduodama gerai dirbti,pastoviai zlugdomi norai,darbstumai,o kaip kitaip,negu duosi visiems laisve ,o kas vergaus?Seniai tuoj kojas pakratys nuo gyvenimo nastos ,jaunimas tures pakeisti ji.

to sau, 2013-07-16 13:28

Nu šaunu, pagarba tokiam darbdaviui. O, kad visi tokie būtų.

sau, 2013-07-16 12:34

Priesh 22 metus perėmiau vienam miestelyje siūvimo cechą su visais siuvėjais.Anie siūti tik pirshtines mokėjo:),nors ceche buvo visa kelnių siuvimo linija.Tai va:po pusės metų siuvo striukes,kurios vienintelės ish Lietuvos buvo parduodamos Maskvos liukso parduotuvėse.Atlyginimą siuvėjai gaudavo 5 kartus didesnį nei kolūkio pirmininkas ir 8 kart. didesnį nei žemdirbys.Jei reikėdavo dirbti virshvalandžius-gaudavo iki 1200 rublių(priminsiu,kad mokytojo alga buvo 180 rub.).Net minties tokios nebuvo "skriausti" savo darbuotojus.Kartais ir pats sėsdavau prie siuvimo,atveždavom meistrus pamokyti siuvimo technikos.Mums tada reikėjo jaunų žmonių,bet neishvarėm "senjorų".Visishkai neturinti supratimo apie siuvimą išmokėme per mėnesį vieną operacija.Ir taip kas mėnesį po truputi žalias "siūvėjas" tapdavo pilnavertis komandos narys.Gaudavo algą iškart pilnavertę,su viena sąlyga-reikėjo pasilikti + viena val. po darbo 1 mėnesį mokytis sekančios operacijos. Tai va:patys užsiauginom darbuotojus.Dabar nežinau kas dedasi....Man gėda dėl dabartinių "verslinykų".Tai tiesiog dvasios nuskriausti savanaudžiai ishnaudotojai.Reiktu skelbt žinomų UAB-ų gėdos sąrašus ir vadovų pavardes,kurie laiko vergus.

aš, 2013-07-16 12:14

Man 40, bet aš irgi už lietuvišką minimumą nedirbčiau. jau geriau sunkiai, bet už britišką, vokišką, norvegišką minimumą. Kas siūlo tuos minimumus, tegul pirmiausia patys už juos pagyvena ir parašo rekomendacijas, sudaro pirkinių ir paslaugų sąrašą (ką galima pirkti ir kuo naudotis), kad žmogus neprarasdamas orumą galėtų gyventi.aš pati finansuosiu tokį leidinį. O kas tyčiojasi, kad užsienyje žmonės labai sunkiai dirba, gyvena baisiomis sąlygomis, tai tegul pabando lietuvoje sunkiai, bet už minimumą dirbdami gyventi išdidžiai pakėlę galvą. Daugiau jaunimas spaustų, tai ne pensijas, ne valstybės tarnautojams atlyginimus gražintų, o dabar dirbantiem keltų. Visi sunkmetį išgyveno

dirbantis, 2013-07-16 11:34

is esmes pritariu kad algos mazos, o ka siulot daryti kad jos didesnes butu? Siulau is tikruju pradeti nuo saves. Investuokit kiek nors ir i save. Ismokit kokia nors retesne uzsienio kalba, igykit reikalingu igudziu, o ne belekoki niekam nereikalinga diploma. Sutinku, kad ne kiekvienas gali buti programuotoju (dar studiju metu juos issigraibsto darbdaviai), bet yra juk ir kitu specialybiu. Is esmes situacija aiski, tiems kurie laukia su istiesta ranka kazko is valstybes, dar negreitai ka nors gaus. O senatvej klausimas ar isvis ka nors gaus, kai sodros sistema sugrius. o jos likimas is esmes yra aiskus. Butkevicius ar kitas tautos vadas minimalu atlyginima priverstinai sukels. Tas nutiks nusleptu mokesciu saskaita ir naudos realios bus nedaug. Verslas vis labiau traukiasi i seseli. Tie patys darbuotojai, manau kas antras lietuvoje bent dali atlyginimo gauna vokelyje. Nes kitaip uz ta dali jiems reikes susimoketi drakoniskus mokescius uz nezinia ka. Mano moralas toks - jo alga maza, vyriausybe - kruva musu paciu isrinktu idijotu, bet pasistenkim ir patys ka nors investuoti i save, nelaukdami su ta istiesta ranka

Naujas, 2013-07-16 10:33

Kodėl būtent "jaunuolių (ydingas) įsitikinimas", o ne darbdavių ydingas įsitikinimas, kad turi mokėti minimumą, kad ir ne už kvalifikuotą darbą. Ir darbdavių nereikia versti mokėti daugiau, o reikia sureguliuoti mokesčius, kad darbdavys galėtų mokėti daugiau. Dabar gi sumokama virš 60 proc. įvairių mokesčių, tai iš kur darbdavys turės mokėti didesnį atlygimą? Sumažinus mokesčius bijoma, kad nebus surenkamas biudžetas, bet jei bus pasamdyta daugiau darbuotojų su didesniu atlyginimu, tai ir biudžetas nenukentės ar net daugiau pasipildys, ir iš užsienio sugrįžtančių sulauktume.

Na, ne visa tiesa čia, 2013-07-16 10:06

Tikriausiai turima galvoje, kad jaunas žmogus nemažai investavęs į mokslus nenori už minimumą dirbt, jei tokį patį minimumą gauna nekvalifikuotas darbuotojas. Bet dar klaida ir ta, ne vien jauni žmonės būna mokyti, o tokie nustumiami į šoną kaip nereikalingi arba priversti dirbti sunkų fizinį darbą už minimumą. Va, jums pavyzdys; jaunuolis, baigęs Karo akademiją (ir aišku, pakankamai fiziškai stiprus) yra "Lietuvos elitas" ir fizinio darbo dirbt negali, o moteris virš 50 metų nors ką tik baigusi medicinos biologijos magistrantūrą ir visą gyvenimą dirbusi toje srityje, jau gali atleista iš darbo eiti tik dėžių į prekybcentrį kilnoti. Už minimumą, aišku.

aras, 2013-07-16 08:55

Visiškai teisingas požiuris, mažai moka nedirbk, ne darbdaviai kalti, Nesugeba atstovaut liaudies interesu kas?, Ar airis , švedas, gal norvegas vini kaldamas sukuria daugiau vertės nei lietuvis? O musu EU politika užgrobti,pavergti Lietuvą ir kitas žalias valstybes be karo, mūsų valdžia tam lyg ir pritaria, iš vienos vergijos į kitą, ir ubagu biudžetu skyliu neužlopysi.Sovietų sajungoj "tarp lygių lygi ir laisva", EU liko tik "laisva" , dabar tik- liaudį į vergiją, o teritorija parduot, o gal tik aš taip galvoju? Manau tam kad valdyt, ir kurt valstybę reik specialaus piliečių ugdymo, valdžios atstovam neužtenka but lyderiu, bet reiktu ir maumonėlius praplaut, testus praeit, tarkim kruva aukso ir tavo šalies interesai- ka pasirinktum? Kažkokia politiškai nepriklausoma,pavaldi prezidentui tarnyba galėtu testuot sistemingai bandydama papirkinėt valžios atstovus, o atstovu kolegoms garbės reikalas turėtu būt padėt tiems pareigunams, patikrint savo kolegas....Gal tada išaugtu samoningumas, ir gal sodint silpnavalių nereiktų, užtektu tik viešumo, ir teisių tarkim išvykti iš šalies apribojimo...Na žinau kad nuo šito rašto nieks nepasikeis, bet nuomonių visuma gimdo teisingą samoningą požiūrį į viską...

nu nacert, 2013-07-15 18:55

Paskaičius komentarus tai kai kurie susipykę su realybe :DDD Kurk verslą . Jo jo duokit pradiniam kapitalui ir be problemų ......

idejos komentaras, 2013-07-15 11:07

Ir ka cia siekia pasakt paskutiniu abzacu?:) Kad komunizmas baigiasi susikrovus dideli kapitala? Si dvikova tarp darbdavio ir darbuotojo turi regulioti ne rinka, o valstybe, tik tokiu atvieju galima uztikrint bent kokio saziningumo. Joks darbdavys niekad nedidins algos kol visas jo verslas nebus sukoncentruotas butent i si darbuotoja kuriam isejus viskas zlugs. Kitaip muryzins visa laika, o jai dar pamatys juk jus nuo jo priklausomi (isgyvenant nuo algos iki algos) tai isvys niekad nematysit prasvaistos siuose santikiuose. Drakonas negyvas - tie gyvuoja drakonas (straipsnio esme), o turint ominyje Lietuviu guobsuma 100 pataikymas i daugumos sirdys.

Tas Kitas, 2013-07-14 20:31

pritariu Mind. Kas trugdo vasaros ar kitu atostogu metu susirast praktika kokioj sudkompanej atsiprasant. Kitu metu vasara jau galesi praktikuotis geresnej kompanijoj, o dar kita gal ir apmokama vieta gausi. Pats taip dariau ir dabar normalu darba turiu, nors is pradziu is manes juokes, kad as, durnelis, nemokamai dirbu..

Mind, 2013-07-14 18:44

Dedikuota apkvaitusiem studentam! Apie zinias, perskaitai instrukcija kaip vairuoti automobili sedi ir vaziuoji? Nuo to kaip tu gerai ismoksi instrukcija priklausys ar tu tapsi F-1 Cempionu? Guldau galva Shumacheris akyse nera mates tokios instrukcijos. Labai teisingi zodziai! Maksimalistams jaunuoliams: jeigu manote, kad jums turėtų mokėti daugiau, bet „skrega” darbdavys nekelia algos, nes jam gaila - meskite tokį darbdavį ir kurkite nuosavą verslą! Būdami darbdaviai, galėsite pakviesti dirbti jaunuosius kolegas ir mokėti jiems didelį, teisingą ir jų poreikius tenkinantį atlyginimą. Skaityti daugiau:

As, 2013-07-14 17:26

Tegu moka kaip Airijoi minimuma tada dirbs apie 5000 lt!!!!

Reikejo, 2013-07-14 09:42

Reikejo mokytis mokykloje ir univere stot ne i vadyba kokia tai. Dabar nereiketu verkti kad turit uz minimuma dirbt nors as su aukstuoju(kokios tai sociologijos diplomu), pamastykit kiek idejot darbo ir pastangu per 16 metu mokslu nuo pirmos klases ir tada kalbekit apie praleista laika univere studentaujant(ne studijuojant) pvz as jei nesugebejau padorios specialybes gaut tai ir dirbsiu uz tuos 850 ir kaltinsiu tik save. o jei kas nors nepatinka kursiu versla.. Lietuviams tik skustis, skustis ir kaltinti kitus del savo nesekmiu

Pastebejimas, 2013-07-14 09:16

Vaziuokit y uzsieny, pasizmonesit, uzsidirbsit pinigu ir tada nuspresit ka toliau daryti. Lietuva tera labai mazas pasaulis su labai ribotu poziuriu y pasauly.

Darius, 2013-07-13 23:45

Autorė nuolat kartoja tą patį - 'patirties neturintis jaunimas'. O laikas praleistas universitetuose studijuojant neturi jokio poveikio? Kodėl žmonus su aukštuoju kuris yra tam tikros srities specialistas, turi už grašius arti? Sutinku, kad kartais jauimas perlenkia lazdą ir tiki, kad jū alga turi būti astronominio dydžio nuo pirmos dienos. Visgi už žinias turi būti mokama, net jei stokojama patirties.

lex, 2013-07-13 22:17

kodel jaunimas ir kiti turi dirbti uz min alga ,kuri tera apie 850 lt i rankas,kad net nusikaltusiam ir sedinciam ikalinimo istaigoje skiriama net 1590lt jam islaikyti!!!! manau juk daugelis suvokia,kad si alga tai tiesiog pasityciojimas is dirbanciojo !!!

Jūsų komentaras

Vardas*

El. paštas (nerodomas)

Komentaras*